در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | کابوس شب نیمه آذر در حمایت از کارتن خواب ها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:27:27
نمایش کابوس شب نیمه آذر | کابوس شب نیمه آذر در حمایت از کارتن خواب ها | عکس

به گزارش روابط عمومی گروه، تمامی عواید حاصل از فروش بلیت نمایش "کابوس شب نیمه آذر" در روز یکشنبه 24 اسفند 93 به موسسه طلوع بی نشان ها تعلق خواهد گرفت.جمعیت طلوع بی نشان ها در طول قریب به ده سال در بین آسیب دیدگان کارتن خوابی و بیماری اعتیاد،به پایگاهی استوار و سرپناهی امن تبدیل شده است.

این نمایش به کارگردانی علی کشوری (فرزند شهید احمد کشوری) و نویسندگی ایوب آقاخانی از 3 اسفند ماه در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است و هر شب به جز شنبه ها ساعت 19 تا دوشنبه 25 همین ماه ادامه خواهد داشت.

جلیل فرجاد،بهرام ابراهیمی،الهام جعفر نژاد و پویا امینی بازیگران این نمایش هستند.

به گفته علی کشوری این نمایش به طور مستقیم به جنگ نمی پردازد بلکه ترکش های پس از جنگ را بر خانواده های شهدا و ایثارگران بررسی می کند.به نوعی دغدغه ها و سوالاتی که شخصا همیشه در رابطه با نوع شهادت پدرش داشته را به تصویر کشیده است.

می توان گفت این نمایش نگاهی از زاویه خیلی نزدیک است به مقوله جنگ.شاید نوعی درد و دل باشد.بیش از 85% از متن این نمایش واقعیست.

علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت های تیوال www.tiwall.com و گیشه تئاتر شهر www.gieshetheater.ir مراجعه نمایند.

سایر عوامل عبارتند از: نورایر ناظاریان (طراح صحنه)/شیما میر حمیدی (طراح لباس)/فرشاد منظوفی نیا (طراح نور)/افسانه قلی زاده (طراح گریم)/ارشام مودبیان (موسیقی)/کتایون خوشبین (دستیار کارگردان و برنامه ریز)/فواد خراباتی (مدیر تولید)/سارا شاهرودیان (منشی صحنه)/آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی).

درباره نمایش کابوس شب نیمه آذر
۲۴ اسفند ۱۳۹۳