در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | «وارونه» به روی صحنه می‌رود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:11:59
نمایش وارونه | «وارونه» به روی صحنه می‌رود | عکس

به گزارش تیوال به نقل از ایران تئاتر
شناسه مطلب: ۹۳۲۶۹

دبیرخانه بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران در حمایت از نمایش «وارونه» دانشجویان علاقه مند را به تماشا این نمایش در سالن سایه دعوت می کند.

به گزارش ایران تئاتر در راستای پشتیبانی از تئاتر دانشگاهی و با هدف حمایت از نمایش های راه ‌یافته هر دوره، دبیرخانه این دوره از جشنواره، از نمایش «وارونه» به نویسندگی همایون حجازی، علی نورانی و کارگردانی همایون حجازی که نمایش پذیرفته شده نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی بود، حمایت می کند.

در این نمایش که از 23 فروردین ماه در تالار سایه تئاتر شهر به روی صحنه می رود، بازیگرانی همچون اسماعیل گرجى، بی تا عزیز اقلی، امین اسفندیار و على نورانى به ایفای نقش می پردازند.

همچنین در این نمایش عواملی چون؛ امین احمدوند(تهیه کننده)، میلاد حاجى زاده (مدیر تولید)، عطا حجتى(مدیر اجرا)، هادى شیخ السلامى(برنامه ریز)، پریسا میر على(دستیار کارگردان)، همایون حجازى(طراح صحنه)، نرگس غلامى دولابى(طراح لباس)، سیدمحمدمساوات(طراح گرافیک)، علیرضا عباسى(اجراى دکور)، امیر حسین جلالی(مدیر صحنه)، فرشید آزادی(منشى صحنه)، مریم رودبارانى(مشاور رسانه اى)، محمد طاهرى و همایون عبداللهى(دستیاران تهیه)، پریسا میر علی، رسول کاهانى، رامین قلى بیاتى(ساخت تیزر)، شاهین ازما، مهدی صادقی، عطا حجتى(عکاسان) کارگردان را در اجرای نمایش یاری می کنند.

یادآور می شود، در این نمایش تخفیف ۶۰% برای کانون های تئاتر دانشگاهی و  تخفیف ۵٠% برای دانشجویان همه رشته‌ ها توسط دبیرخانه ارائه می شود و دانشجویان می توانند ضمن مراجعه به گیشه سالن و انجام هماهنگی‌های لازم از تخفیف نمایش «وارونه» استفاده کنند.

درباره نمایش وارونه
۱۹ فروردین ۱۳۹۶