در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | «چشم‌اندازی از پل» کارنامه‌ای قابل‌قبول برای یک کارگردان جوان است
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:06:20
نمایش چشم اندازی از پل | «چشم‌اندازی از پل» کارنامه‌ای قابل‌قبول برای یک کارگردان جوان است | عکس

به گزارش تیوال به نقل از خبرگزاری فارس، قطب‌الدین صادقی بازیگر و کارگردان تئاتر، پس از حضور در اجرای اختتامیه نمایش «چشم‌اندازی از پل» به کارگردانی کسری محمدی  عنوان کرد: اعتراف می‌کنم که این نمایش بیش‌ازحد توقعم بود یعنی ازآنچه در ذهنم پرورش داده بودم، بهتر بود.

وی در ادامه عنوان کرد: کسری محمدی، کارگردان، شیما حکیم پور بازیگر نقش کاترین و همچنین پانته‌آ پاکزاد بازیگر نقش بئاتریس هر سه در ارائه شخصیت‌هایشان مهم بودند.

صادقی با تأکید بر اینکه مارکو، ادی و تونی هم توانسته بودند روانشناسی کارگران مهاجر ساکن آمریکا را به خوبی اجرا کنند، توضیح داد: این هنرمندان با ریتم منسجمی خیلی خوب موضوع نمایش رو پیش بُردند.
این کارگردان تئاتر توضیح داد: تنها نکته بی‌پاسخ برایم انتهای نمایش بود که به نظرم نسبت به نسخه اصلی تغییر کرده بود نسخه اصلی برایم قابل‌قبول‌تر بود چراکه با یک پروسه اجتماعی ویرانگر تمام می‌شود درحالی‌که این نسخه به شکل غریزی به‌پایان می‌رسد.
وی همچنین افزود: درنهایت نمایش به‌عنوان یک کار تجربی برای کارگردان با همکاری یک گروه جوان و اجرا در یک سالن کوچک خیلی منسجم بود چراکه ابتدا و انتهایش مشخص و خیلی خوش ریتم به اجرا درآمده بود.

صادقی بابیان اینکه ما شاهد نیستیم در جایی موضوع اصلی فروکش کند، گفت: با توجه به اینکه نمایش با کمترین امکانات، حداقل وسایل، نور شسته‌رفته و تمیز اجراشده و برای کار اول یک کارگردان کارنامه قابل‌قبول و آبرومندی است.

درباره نمایش چشم اندازی از پل
۱۰ مهر ۱۳۹۶