در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | دختر یانکی به روی صحنه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:23:05
نمایش دختر یانکی | دختر یانکی  به روی صحنه | عکس
به گزارش روابط عمومی، نمایش "دختر یانکی " نوشته نیل سایمون، ترجمه شهرام زرگر و به کارگردانی بهرام تشکر از تاریخ 4  شهریور  ماه هر روز به مدت یک ساعت و 30 دقیقه در تماشاخانه خصوصی کنش معاصر به روی صحنه می‌رود.
این اثر نمایشی پیش از این در سال 1392 در فرهنگسرا نیاوران و نیز شهر های شیراز، گرگان، رشت، بابل و چالوس توسط گروه تئاتر اتود اجرا شده است.

"دختر یانکی " اثری کمدی، روایتگر دو روزنامه‌نگار چپ آمریکایی است که ماهنامه زیرزمینی فالوت را منتشر میکنند، با آمدن سوفی قهرمان شنا المپیک به همسایگی آنان نظم طبیعی زندگی هر کدام و انتشار ماهنامه بر هم میخورد.
بهنام تشکر، بهرام تشکر و سارا رسول زاده بازیگران نمایش دختر یانکی هستند. بهنام تشکر در اجرای نخست این اثر موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد تئاتر از نگاه کانون ملی منتقدان تئاتر ایران شد.

دیگر عوامل نمایش کمدی "دختر یانکی"  عبارتند از: مدیر تولید و مشاور تهیه: حسام امام، طراح لباس: آیدا یزدانی، طراح پوستر، بروشور و تیزر: نیما باقری، عکاس: نیکزاد تولایی، مشاور هنری :کیانوش اخباری، مشاور رسانه ای: ملیکا مومنی راد، گروه کارگردانی: امیر تشکر و بنیامین بهادران و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری نقش معاصر فردا

"دختر یانکی " از 4 تا 30 شهریور ماه ساعت 20:30 در تماشاخانه کنش معاصر میزبان هنرمندان و هنر دوستان خواهد بود.
درباره نمایش دختر یانکی
۱۹ مرداد ۱۳۹۵