در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | سومین حضور بین المللی نمایش آشویتس زنان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:14:46
نمایش آشویتس زنان | سومین حضور بین المللی نمایش آشویتس زنان | عکس

آشویتس زنان به نویسندگی و کارگردانی علی صفری در بخش غیررقابتی جشنواره pro.act ۲۰۲۲ حضور خواهد داشت. این  فستیوال به صورت سالانه با همکاری هنرمندان کشورهای اکراین و انگلیس در شهر کیف برگزار می‌گردد، این دوره از جشنواره به دلیل حمله روسیه به این کشور در این دوره به صورت آنلاین پذیرای آثار بین المللی است.

آشویتس زنان پیش از این در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر، سی و دومین جشنواره شیر طلایی اکراین ۲۰۲۱ و  بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر ملپامونی اکراین ۲۰۲۲ حضور داشته است.

امیر شمس، رها حاجی زینل، نازنین میهن و سارینا آزاد میلانی در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت. شهاب جوهری شیرازی در مقام اسپانسر بین المللی اثر، پدرام رضوانی به عنوان طراح‌نور، رضا جاویدی به عنوان عکاس و امین قنبری به عنوان طراح گرافیک این نمایش را همراهی می کنند.

«آشویتس زنان» روایتی از زندگی و مرگ سه دختر در اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی در جنگ جهانی دوم است. نمایشنامه این اثر به تازگی چاپ دوم خود را توسط نشر آماره پشت سر گذاشته است. گفتنی است آشویتس زنان سال گذشته در سی و دومین جشنواره شیر طلایی اکراین حضور داشت و توانست تقدیر ویژه هیات داوران را از آن خود نماید، این نمایش طی همکاری گروه تئاتر سه گانه و کمپانی پخش scenesaver پخش آنلاین و جهانی خود را نیز آغاز کرده است.

درباره نمایش آشویتس زنان
۳۰ مرداد ۱۴۰۱