در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | همایون شجریان به تماشای نمایش «دور همی زنان شکسپیر» نشست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:16:09
نمایش دورهمی زنان شکسپیر | همایون شجریان به تماشای نمایش «دور همی زنان شکسپیر» نشست | عکس
در ادامه استقبال هنرمندان و مخاطبان از نمایش های روی صحنه تماشاخانه ایرانشهر، همایون شجریان به تماشای نمایش «دور همی زنان شکسپیر» نشست
به گزارش روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، همایون شجریان، در حالی که در شب های اخیر کنسرت بزرگ چرا رفتی را به صحنه می برد، شب گذشته دوشنبه 20 مرداد ماه با حضور در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، به تماشای نمایش «دور همی زنان شکسپیر» به کارگردانی بهاره رهنما نشست.
گفتنی است نمایش «دور همی زنان شکسپیر» به نویسندگی و کارگردانی بهار رهنما، هر شب غیر از شنبه‌ها در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. همچنین بهاره رهنما در سانس بعد همین سالن در نمایش «آرسنیک و تور کهنه» کاری از حسین پارسایی با پژمان جمشیدی، بیژن بنفشه خواه، خسرو احمدی، فرناز رهنما و ... روی صحنه می رود.
علاقه‌مندان به تماشای این نمایش­ها می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت با شماره‌های 88814115 و 88814116 تماس بگیرند یا برگه این نمایش به آدرس http://www.tiwall.com/theater/zananeshakespeare به سامانه الکترونیکی تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir و یا به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، جنب خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.
درباره نمایش دورهمی زنان شکسپیر
۲۱ مرداد ۱۳۹۳