در روز
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال گردشگری | عکس‌ها | سفرنامه «یک سفر یک کتاب |کاشان - با حافظ موسوی|»
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:14:30

جمعه‌ای دیگر هم به سفر کتاب خوانی گذشت. در این سفر با همراهی استاد حافظ موسوی به کاشان رفتیم. آفتاب زده بود که در رستوران بین راهی مارال صبحانه خوردیم، بعد هم به سمت کاشان حرکت کردیم. پس از طی مسافتی به مشهد اردهال رسیدیم. این منطقه از کاشان به نام «سهراب سپهری» بلند آوازه است و بر مزار این شاعر مطرح و تاثیرگذار حاضر شدیم و شعر خواندیم و استاد حافظ موسوی از سهراب سپهری و شعر او و دلیل محبوبیتش سخن گفت و بعد از آن در مسیر بازگشت به کاشان و نیاسر رفتیم و از بناهای تاریخی باقی مانده از دروره ساسانیان بازدید کردیم. از بنای چهار طاقی و آبشار قدیمی این منطقه ییلاقی در حاشیه کویر مرکزی ایران دیدن کردیم که بسیار جذاب بود. وقت ناهار به رستوران جوان رفتیم و پس از آن هم به سمت خانه تاریخی احسان حرکت کردیم. خانه‌ای از خانه‌های تاریخی کاشان که در بافت قدیمی این شهر توریستی واقع شده است و آن جا در سردابه گرد هم نشستیم و شعر خواندیم و استاد موسوی از شعر و ادبیات گفت. غروب شده بود که به سمت تهران بازگشتیم و نزدیک ساعت ده و نیم شب به میدان ونک تهران رسدیم.

برنامه بعدی "یک سفر یک کتاب" روز جمعه ۱۶ بهمن‌ماه به مقصد کویر ابوزیدآباد و با همراهی آقای حسین سناپور برگزار خواهد شد.