در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فاطمه زندی درباره نمایش کاسپار: من هم توصیه نمیکنم! توضیح و توصیه صمیمانه کارگردان را در برگه قبل از ن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:05:49
من هم توصیه نمیکنم! توضیح و توصیه صمیمانه کارگردان را در برگه قبل از نمایش جدی بگیرید!

حقیقت اینه سردرد گرفتم!! انرژی بالا همراه با فلسفه زیاد!! من تئاتر را برای تفریح میروم و یادگیری ساده و سرگرمی فرهنگی نه تفکر مطلق و خستگی!! چون تفکر مطلق و خستگی کار درسی من است. توصیه میکنم گروه آب بهشتی به دیدن این نمایش نروند چون تعدادی از ما رفتیم به پریشانی مفرطمان!! افزوده شد و خوشحالیم چهارشنبه رفتیم تا پنجشنبه به استراحت بپردازیم!!!

به هرصورت متشکرم.
از فقر اندیشه پوست به استخوان رسیده شما باتاتر تفریح میکنید ؟؟؟
خوب خستگی دانشگاهیتون روبا لوده بازی های شاد و موزبک زورخانه ای و و حرف های صد من یه غاز و انواع خواستگاری و عشوه و عمه زری و تنبون قرمزی که در سینماهای بلوار کشاورز و . . . نشون میدن به در کنید . حالا با تاتر فلسفی تفریح نکنید نمیشه ؟ ؟
واقعا تاتر برای تفریح؟ یا تاتر برای به چالش کشیدن ؟؟ برای تفکر ؟؟
۰۹ بهمن ۱۳۹۳
خانم نوروزی عزیز توصیه در نوشته ای قبل از تئاتر به دوستان داده شد که میتوانید بخوانید. گروه بزرگی را با علایق مختلف توصیه به ندیدن کرده اند
و من هم نیاز به نمایشی دارم تا تجربه ای زیبا باشد و از کلاسیک لذت برده و از بلاتکلیفی در سطح گسترده آزرده میشوم و سادیسم و مازوخیسم را ناهنجاری میدانم. البته دنبال صرفا نمایش شاد نبوده و از داد شنیدن بدم نمی آید.

تفاوت از دیدگاه است و من حق به دوستداران میدهم که دوست داشتند باز هم میروند و دوست دارند اما قضاوت در مورد اینکه چه چیز مورد علاقه ... دیدن ادامه ›› بنده است مناسب نیست.
ایشان به علت سروکار داشتن با نمادها از این گونه نمایشها که به نظرم به گفته خود کارگردان خصوصی است لذت میبرند.نوش. ولی دانشجویان همه رشته های دانشگاهی را که دعوت نموده اند یعنی عموم و نظر من هم این است.

در ضمن همه آنچه که در نظرات خانم واحد آمده است را خود توضیح دهند بهتر است و من توفیق شرکت نداشته ام. مسقیما میگویم حق توهین ندارید!!البته به دلیل حساسیت برای دوستان ادامه بحث را صحیح نمیدانم چون توهین را ادامه خواهند داد.
۰۹ بهمن ۱۳۹۳
ممنون از پاسختون... فقط یه سوآل دیگه برای من پیش اومد... فرمودید: دانشجویان همه رشته های دانشگاهی را که دعوت نموده اند؟!

شمارو دعوت کرده بودن؟چه کسی؟ از چه طریقی؟
۰۹ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید