در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی پاینده درباره فیلم خانه دختر: امتیاز کلی: 4 از 5 همونطور که بارها و بارها همه کارشناسا و منتقدین
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:50:16
امتیاز کلی: 4 از 5

همونطور که بارها و بارها همه کارشناسا و منتقدین گفتند "فیلمنامه" خوب باعث ساخت فیلمی خوب میشه، خانه دختر مهمترین چیزی که داشت فیلمنامه خوب بود. گره داستانی مناسب که تماشاگر رو تا آخر مشغول نگه میداشت ، همین داستان اگه یک روایت خطی داشت قطعا دچار شکست بزرگی میشد.
بازی ها به جز حامد بهداد قابل قبول بود، هر چند هیچکدام به مرحله "عالی" نمیرسید. تکه های اضافی چیزی بود که فیلم رو ازار میداد. مثل طنزهای بی مورد و بی جا و کمی هم تعاملات غیر منتظره.
در مجموع کار پرویز شهبازی برای نوشتن این فیلمنامه قابل ستایش بود و کارگردان به خوبی تونسته بود از فضا و لوکیشن ها نهایت استفاده رو ببره.

در مجموع دیدن این فیلم اکیدا توصیه میشه.
سپهر امیدوار این را خواند
آیدا طاهرزاده این را دوست دارد
فیلمی که پائین تر از حد انتظارم بود .../
۱۷ بهمن ۱۳۹۳
اتفاقا به نظرم فیلمنامه دو مشکل جدی داشت:
1- اگر از بین دو نقش باران کوثری و پگاه آهنگرانی یکی را حذف می کردند هیچ لطمه ای به فیلم وارد نمی شد و این دو تا همین طور الکی با هم بودند.
2- فیلم با کنجکاوی این دو دختر شروع می شود و ظاهرا خط اصلی داستان را این دو بایستی به پیش ببرند ولی در مرحله رمزگشایی ناگهان این دو تقریبا حذف می شوند و خیلی دم دستی رمزگشایی صورت می گیرد
البته دلیل خودکشی را هم با توجه به روحیه نامزد بهداد نمی فهمم
۱۷ بهمن ۱۳۹۳
جناب ساعی،

1- شما همیشه برای اینکه نظرات و تفکرات یه شخصیت رو بخوای به بیننده بگی نیاز داری که شخصیتت حرف بزنه و صرفا با بازی صورت و ... نمیتونی این کارو بکنی. حالا اگه شما یکی از این شخصیت ها رو حذف میکردی ، دقیقا فیلم چجوری باید به شما سرنخ های اولیه رو میداد؟ چجوری اطلاعات شما راجع به قتل و شخصیت مقتول و ... بیشتر میشد؟ در ضمن داریم در مورد سینمای ایران صحبت میکنبم.

2- خط اصلی داستان رو یه تلفن موبایل کاملا عوض میکنه. فیلمنامه نویس انتخاب کرده شیوه روایتیش رو غیر خطی پیش ببره و از طریق موازی ... دیدن ادامه ›› برای شما داستان بگه . ( کاری که چند سالیه تو ایران باب شده) . شما بخاطر نوع خانواده ها که اصرار بر پوشانیدن دلیل مرگ بودند دیگه از اون دو شخصیت نمیتونی اطلاعات بگیری.

در مورد دلیل خودکشی کاملا باهات موافقم، این مهمترین نقیصه فیلمنامه هس که البته به احترام دوستانی که میخوان فیلمو ببینین چیزی در موردش نگفتم اینجا.. ایشالا اگه فرصت شد بعد اکران عمومی .
۱۷ بهمن ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید