در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مونا گوهری درباره نمایش سیستم گرون هلم: من برای پنج شنبه ۲۱ اسفند اجرای ۲۱:۳۰ رو رزرو کرده بودم پرداختم هم نها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:02:26
من برای پنج شنبه ۲۱ اسفند اجرای ۲۱:۳۰ رو رزرو کرده بودم پرداختم هم نهایی شده بود و برام اس ام اسش هم اومد .امروز از اون سر تهران کوبیدیم با شرایط خیلی بدی که ازش میگذرم به نمایش رسیدیم اونوقت جلوی در به ما میگن امشب فقط اجرای ساعت ۲۰ رو داشتیم و اشتباه از تیوال بوده که خرید ۲۱:۳۰ رو توی سایت گذاشته! به ما هم ربطی نداره و مشکلتون رو به تیوال بگین ! یه شماره هم داد به اسم تیوال که با این تماس بگیریم که متاسفانه اون رو هم کسی جواب نداد!چند نفر دیگه هم مثه ما علاف شده بودن.
واقعا زبان قاصره از این همه ناهماهنگی و بی نظمی! نه واسه وقت مردم ارزش قائلین نه واسه پولشون!یعنی یه اس ام اس نمی تونستین بفرستین به اونایی که این سانس رو خرید اینترنتی کرده بودن؟!!!
حتما بعد از این هم باید کلی بدوییم و پیگیری کنیم که پولمونو پس بگیریم؟!!عجب بدبختی داریما!!!!
متاسفانه نمیدونم چرا بین عوامل این نمایش و تیوال اینقدرررر مشکل وجود داره
تعجب میکنم از اینکه عوامل ترجیح میدن دو ردیفشون رو اختصاص بدن به سایت دیگری که تقریبا هیشکی نمیشناسه و من خودم حتی ظهر اجرا هم چک کردم همش خالی بود تا اینکه به تیوال بدن و حتی مدتی کلا فروش رو از تیوال برداشتن
دیگه اینی که شما گفتین شاهکار ماجراس
من شخصا به خاطر آشنایی که با عوامل داشتم از فروش غیر تیوال خبر داشتم و ظهر اجرا ازون سایت خرید کردم ولی دلم میسوزه برای کسایی که بخاطر مشکلات دو طرف نه تنها از اون دو ردیف خالی خبر ندارند بلکه از دیدن نمایش هم اینجوری محروم میشن
واقعا چرا؟!!!!!
۲۲ اسفند ۱۳۹۳
گروه همیاری (support)
درود بر شما
سرکار خانم گوهری
ضمن عذرخواهی از بابت مشکلاتی که برای شما ایجاد شده و عدم اطلاع رسانی به شما بابت نبود اجرا در سانس دوم، این مورد حتما بررسی و پیگیری خواهد شد و روز شنبه با شما تماس گرفته خواهد شد.
با سپاس از شما
۲۲ اسفند ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید