در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امیرحسین درباره فیلم ایران برگر: ایران برگر، آخرین فیلمی بود که در جشنواره امسال دیدم و یکی از بدترین ف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:55:49
ایران برگر، آخرین فیلمی بود که در جشنواره امسال دیدم و یکی از بدترین فیلم ها.
ما باید تمایزی بین لودگی و طنز و کمدی قائل باشیم.
این فیلم جز مسخره کردن مردم هیچ چیزی نداشت. فیلم نامه به شدت ضعیف بود و نویسنده با هر مسخره بازی ایی می خواست مخاطب رو به خنده وادار کند. بازی ها به غیر از محسن تنابنده بد بود ما باید به مخاطب احترام بگزاریم متاسفانه لهجه در این فیلم به شدت بد استفاده شده بود به طوری که لهجه بازیگر ها با هم کاملا متفاوت بود و استاد نصیریان هم که به بدترین شکل ممکن بازی می کرد در مورد تفاوت لهجه ها جعفری جوزانی ها ملایری، حمید گودرزی و چند نفر دیگه الیگودرزی فریبا متخصص و چند نفر دیگه بروجردی صحبت می کردنند در فیلم تمام مردم متعلق به یک روستا اند و باید به یک لهجه صحبت کنند من که آشنایی کمی با لهجه های لری داشتم متوجه تفاوت لهجه ها می شدم چه رسد به خود لر ها.
بازی های تیپیک و به شدت مصنوعی و اگزجره ی سحر جعفری جوزانی و حمید گودرزی مثل نت خارجی در یک کنسرت بولد شده بود
یکی از لازمه های طنز بزرگ نمایی است مثلا فیلمنامه ی طبقه ی حساس و بازی عطاران در این فیلم به شدت مبالغه آمیز بود اما مخاطب نه تنها از این گزاف کاری دل زده نمی شد بلکه با آن به خوبی ارتباط می گرفت. اما در این فیلم...
من این فیلم رو در ایام عید بخاطر همراهی با یکی از بستگان دیدم. فیلم واقعا سطح پایینی بود. تمام مدت نگاهم به ساعت بود تا زودتر فیلم تمام شود.
۱۸ فروردین ۱۳۹۴
بله به شدت سطح پایین بود
۱۸ فروردین ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید