در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
به آگاهی می‌رسد با توجه به راهپیمایی مناسبتی در تاریخ سه‌شنبه ۵ تیر در محدوده مرکز شهر ، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌ها، تمهیدات لازم را درنظر بگیرید. لازم به ذکرست بلیت پس از آغاز برنامه اعتبار و ورود ندارد و بلیت در اختیار سالن است.
تیوال | نوید آغاز درباره نمایش خرمهره: اجرای نمایش خرمهره تمدید شد اجرای نمایش« خرمهره » به نویسندگی فرها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:36:42
نوید آغاز (navidaghaz)
درباره نمایش خرمهره i
اجرای نمایش خرمهره تمدید شد

اجرای نمایش« خرمهره » به نویسندگی فرهاد نقد علی و کارگردانی محسن قصابیان در تالار استاد مشایخی تا دو هفته دیگر تمدید شد.

این نمایش یک طنز اجتماعی ،انتقادی است که فرهاد نقد علی آن را بر اساس داستان«خطا کار» چخوف نوشته است ومحسن قصابیان با بهره گرفتن غیر مستقیم از شیوه های نمایش های سنتی ایرانی آن را در یک فضای ابزورد اجرا می کند. داستان این نمایش روایت مردمانی است که بارنجها وشادی هایشان خطوط راه آهن خود را می سازند و بعد در اثرفقراقتصادی و فرهنگی ،خرمهره هایش را باز می کنند و می بلعند. حکایت انسانهایی که به دلیل عقب ماندگی فرهنگی و اقتصادی مورد سو استفاده قدرتمندان زروگو قرار ... دیدن ادامه ›› می گیرند.

محسن قصابیان،پژمان عبدی وپویا نوروزی بازیگران این نمایش طنزهستند. نمایش «خرمهره» پس از تعطیلات از امروز یکشنبه، دوباره اجرای خود را تا دوهفته دیگردر تالار مشایخی دنبال می کند .ساعت اجرای این نمایش 50 دقیقه ای 19 است و علاقمندان برای خرید بلیت علاوه بر مراجعه به گیشه سالن می توانند باخرید اینترنتی از سایت تیوال ازتخفیف 30 درصدی بهره مند شوند.

تاکنون هنرمندان و نویسندگان صاحب نامی چون محمود دولت آبادی ، شیوا ارسطویی ،رویا نونهالی و...از این نمایش دیدن کرده اند .
پژواک این را خواند
افسون فروزند این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید