در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | ر. پ درباره نمایش فهرست: بحث در مورد فهرست دارد کمی بیش از حد کشدار و حوصله سر بر می شود. یک عد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:59:44
ر. پ (rpashaee)
درباره نمایش فهرست i
بحث در مورد فهرست دارد کمی بیش از حد کشدار و حوصله سر بر می شود. یک عده خیلی دوست داشتند. یک عده اصلا دوست نداشتند. یک عده هم به نکات منفی و مثبت آن اشاره کردند. برخوردهایی پیش آمد که نباید پیش می آمد که عکس العمل به این برخوردها هم نشان داده شد هم از طرف تماشاگران و هم از طرف عوامل نمایش. دیگر هر چه بوده گفته شده. منفی و مثبت. چیزی که نباید فراموش کنیم این است که فهرست فقط یک نمایشنامه است. مسئله ی مرگ و زندگی که نیست. اگر فهرست را دوست نداشتیم بحث بیشتر درباره ی آن ناراحت ترمان می کند. اگر هم دوستش داشتیم که حس خوبمان را با بحث بیشتر خراب نکنیم. این روزها با ترس و لرز تیوال را باز می کنم. می ترسم باز یک بحث دیگر پیش آمده باشد.
من یه روزی به دنیا اومدم. داداشم فقط دو سال و خورده ای بعد من به دنیا اومد :) تقریبا همه شرایط زندگیمون در کودکی هم یکسان بود. احتمالا که نه حتما ژنتیکمون هم خیلی به هم شبیهه :) دیشب در راه برگشت به خونه فرصتی شد چند کلمه ای با هم صحبت کنیم و با تعجب بسیار به من گفت که تو واقعا سه بار فهرست رو دیدی؟ و من گفتم بله به نظرم کار فوق العاده است. من ازش پرسیدم که شبی که کارو دیده آخر کار کارگردان صحبتی کرده؟ گفت من فقط میخواستم فرار کنم بیام بیرون اصلا نفهمیدم فقط دعا دعا میکردم زودتر تموم بشه. گفتم اگه تمدید بشه بار چهارم و پنجم هم میرم میبینم. گفت اگه به من یک میلیون هم بدن حاضر نیستم برم دوباره ببینمش :)
آخرش هم هر دوتامون موافق بودیم که جالبه به این فکر کنیم که چرا اینقدر نسبت به این کار نظر متفاوتی داریم.

بعد هم برکشتیم خونه شام خوردیم و صبح هم آفتاب از سمت مشرق طلوع کرد و امشب هم از سمت مغرب غروب میکنه :D
۱۱ تیر ۱۳۹۴
خانم عظیمی عزیز. خیلی خوب گفتید. حالا که فکر می کنم می بینم من و برادرم هم دقیقا همینطوریم. اختلاف نظر همیشه هست.
۱۱ تیر ۱۳۹۴
عاشق دو جمله ی آخرتونم:)
۱۱ تیر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید