در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | Marillion درباره پرفورمنس خارش: در بخش صوتی این پرفورمنس با اینکه به جای هدفون از استتوسکوپ و گوشی مخ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:47:07
Marillion (hawkwind)
درباره پرفورمنس خارش i
در بخش صوتی این پرفورمنس با اینکه به جای هدفون از استتوسکوپ و گوشی مخصوص پزشکان و اتصال آن برای شنیدن اصوات ویژه در اتاقک ها استفاده شده بود اما مشخص بود در مورد دسته بندی منابع متعدد صدا و طنین و پژواک و ترکیب و تفکیک کانال های صوتی تفکر و کار حساب شده زیادی صورت گرفته و با تلاش برای برجسته کردن و توجه دادن و درک مفاهیمی که در صدا ها پنهان شده اند..

و در رابطه با فضای پرفورمنس , من در طبقه اول وان حمامی که در آن خانمی برای سر یک عروسک با ساز بادی موسیقی می نواخت را خیلی دوست داشتم :) ..

ضمن اینکه به عنوان اولین نفر , وقتی که به طبقه دوم رفتم علاوه بر اینکه با شلیک یک سلاح بادی فلوت مانند از سوی خانم سحر دولتشاهی مورد استقبال قرار گرفتم :)) .. , در آنجا با مشاهده اتاق و لباس ایشون که شبیه به نوع مونث قهرمان برام استوکر بود و همچنین رهبر ارکستر و اتاق نوازندگانی که آن موسیقی زیبا را می نواختند , بعد از مدتی که در زیر اتاق شیشه ای , تک تک ساز ها و انواع آنها را بررسی میکردم , حس عجیب حضور در یکی از قصر های کوهپایه ترانسیلوانیا , کشور رومانی را پیدا کردم که این برایم جالب بود :))
ترنسیلوانیا:))
۲۶ تیر ۱۳۹۴
خانم ر. پ گرامی اتفاقا من هم همان عصری که شما پرفورمنس را دیدین حضور داشتم .. نکات ریز جالبی را خاطر نشان کردین مثل نوع نگاه و لبخند آن خانم و برقراری رابطه چشمی با تماشاگران ..

مشبک بودن طبقات این امکان را می داد که از طبقات پایین تر هم دید ( به قول خودم مخوفی :)) ) ( و این اصطلاح را به تازگی برای خودم استفاده میکنم ) :)) به بالا بتونین داشته باشین .. و از همه مهم تر اتاقک طبقه سوم یکی از مهم ترین مکانها , و جایگاه تمامی نوازندگان پرفورمنس با ساز های مختلف موسیقی بود ..

۲۷ تیر ۱۳۹۴
آقای Marillion عزیز. مطمئنم که مشبک بودن طبقات عمدی بوده ولی فوبیا بعضی وفتها جلوی دست و پای آدم را می گیرد:)

روبروی رهبر ارکستر تقریبا پشت اتاقی که نوازندگان در آن نشسته بودند یک اتاقک کوچک بود که به نظرم جزو پرفورمنس نبود یا شاید هم بود. دو سه نفر داخل آن اتاقک بودند. آقای کنجانی با آنها صحبت می کردند. نکته ی جالب این است که در پرفورمنس هایی از این دست ذهن آدم درگیر هر جزئیاتی می تواند بشود :)
۲۷ تیر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید