در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | فرزاد حریری درباره نمایش هیچ کس نبود بیدارمان کند: سلام دوستان من تا حالا تئاتر باران نرفتم از نظرها متوجه شدم شرایط سالن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:43:25
سلام دوستان من تا حالا تئاتر باران نرفتم از نظرها متوجه شدم شرایط سالن خوب نیست چه حیف که در سالنهایی که شرایط اولیه اجرا را ندارند نمایش اجرا میشه ...
رومینا خلج هدایتی و شکیبا این را خواندند
دوست عزیز
اگر به افرادی که این کامنت ها صرفا با موضوع "شرایط بد سالن"توجه کنید متوجه می شوید که برای بار اول است که در محیط تیوال نظر داده اند(نظیر امیر بریمانی)
بی شک به برخی نقص ها و ایرادات صحه می گذاریم اما گاهی اوقات برخی شیطنت ها با مقاصدی دیگر در فضای مجازی شکل می گیرد.
تئاتر باران بهمن ماه 93 به واسطه در دسترس نبودن سالن های مجموعه تئاتر شهر به اجبار و در اواسط ساخت و ساز به همراهی جشنواره تئاتر فجر شتافت و بدون کمک های دولتی و کاملا خصوصی اداره می شود.
هدف ما در درجه اول رضایت مخاطب است و به شما این اطمینان را می دهیم که هر روز امکانات ... دیدن ادامه ›› مطلوب تری به این مجموعه افزوده شود.
نظرات شما بی شک راهنمای ما در این بخش خواهد بود

اما:
به این نکته توجه کنیم که برخی نظرات انتقادی نیست و صرفا جنبه تخریبی دارد که هدفش به هیچ وجه کمک به بدنه تئاتر نیست
2- بی صبرانه منتظر حضورتون در تئاتر باران هستیم و ذکر این نکته ضروریست که تعداد زیادی از کارگردان های مطرح تئاتر این سالن را برای اجرای نمایش خود در نظر گرفته اند


۰۴ مرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید