در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | عطیه سلیمانی فرد درباره نمایش رقص کاغذ پاره ها: گروه اجرایی به وضوح درکی از متن نداشت . بازی ها ضعیف و بی ارتباط با
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:27:38
گروه اجرایی به وضوح درکی از متن نداشت .
بازی ها ضعیف و بی ارتباط با متن و در بسیاری موقعیت ها مضحک بود . (خندیدن بازیگرها در حین اجرا هم این امر را تشدید می کرد . ) با ژست های اغراق شده و بی معنا تلاش می شد احساسی از موقعیت به وجود بیاید که مشخصا بی نتیجه بود و فقط اجرا را تحمل ناپذیر می کرد .
مسلما صرف اجرا کردن این متن دال بر کیفیت نیست و گروه و البته کارگردان تا رسیدن به حداقل های تئاتر راه درازی را در پیش دارند .
مهدی حسین مردی و صبا صاحبی این را خواندند
سرکار خانم سلیمانی فرد
سلام
فکر میکنم شما تا حدودی غرض ورزانه به موضوع نقد و بررسی پرداخته اید در صورتیکه در دنیای ادبیات نمایشی ژست های اغراق آمیز همان حس زیبای بازیگری است و شما بعنوان منتقد میتوانید نقاط قوت این اثر زیبا را برشمرید و صرف انتقاد از پیشنهادات خوبتان غافل نشوید . در ضمن یک اثر اجرایی در اولین وهله نمایش لازم نیست که شبیه آثارشکسپیر،مولیر، گی دو موپاسان باشد .
حضرتعالی چنان نقطه پرگار انتقاد را روی اثر گذاشته اید گویا قصد نقادی آثار دهلوی را نشانه رفته اید . در ضمن جوانان ،تشویق و ترغیب اساتید بزرگی همچون شمارا چراغ راه آینده خود قرار میدهند.
۱۱ مرداد ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید