در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نماینده گروه اجرایی درباره نمایش پینوکیا: پینوکیو زن می شود هیچ قلعه ای ساخته نمی شود مگر اینکه روزی بخواهد فتح
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:22:13
پینوکیو زن می شود
هیچ قلعه ای ساخته نمی شود مگر اینکه روزی بخواهد فتح شود
ارغوان دهقان

نمایش پینوکیو که در غالب ابزورد به نمایش درآمده، تماشاگرانی را که به جستجوی داستان های نوستالژیک کودکی آمده اند با پینوکیوی جدیدی در کنار پدر ژپتو روبرو می کند. عروسک زیبایی که در قالب یک زن نشان داده می شود و در همان لحظات آغازین شما متوجه می شوید که با داستانی تقریبا متفاوت با آنچه انتظار داشتید روبرو هستید. این نمایش ترکیب داستان کلاسیک قدیمی با دنیای مدرن امروزی است به همراه دغدغه ها و معظلاتی که در جامعه مدرن با آن روبرو هستیم.
این تغییرات در متن داستان اصلی کارلو کلودی داستان را برای تماشاگر جذاب تر می کند. پری مهربانی که نماد خوبی و درستی بود نقش فریبکاری را در نمایش ایفا می کرد و با شماره ***1# وارد صحنه می شود و پینوکیو با شمایلی جدید که با دروغ گفتن دماغش دراز نمی شود. این ها در کنار دنیای امروزی رنگ و لعاب بیشتری می گیرند و شما ترغیب می شوید داستان را دنبال کنید تا وجه تمایز آن را بیابید.
از نقاط قوت نمایش، جدا از کارگردانی و اکت خوب بازیگران، جنبه ... دیدن ادامه ›› های فنی کار است. همه نمایش ها مبتنی بر حرکت و نور و صدا هستند در سطوح متفاوت که با معیارهای قابل بررسی اند که در این اجرا به خوبی از همه آن ها بهره گرفته شده است. اما عنصر دیگری که این اجرا را از سایر نمایش ها را متمایز می کند پخش اسانسی مطبوع در فضاست، که به فضا سازی هر چه بیشتر نمایش کمک می کند.
گرچه این کار در طی اجراها دستخوش تغییر شده اما همچنان به عنوان اثری خوب قابل تقدیر است. نمایش پینوکیو به کارگردانی شهره سلطانی و با نقش آفرینی پرستو گلستانی، محمد صادق ملکی ، محمد نادری، بهروز پناهده، پوریا رحیمی سام، شهره سلطانی ، تا 20 شهریور 94 هر شب در سالن ناظرزاده مجموعه فرهنگی ایرانشهر به روی صحنه است.


منبع:
روزناممه آسیا | صبح امروز
عقیل بهرامی این را خواند
حسین ایرجی، مهدی حسین مردی و بهنام شایسته این را دوست دارند
نماینده گروه اجرایی سوالی که راجب دعوت مهمان در روز 31 کرده بودید البته کفته بودی قرار است که بیایند چه شد.با درست انکه روز 31 شبنه یبوده نه جمعه .همین.
۰۹ شهریور ۱۳۹۴
اشاره کرده بودید روز جمعه 31 مرداد که مهمان میایند 1 شهریور . فقط جهت انکه کاملا مشخص شده باشد برایتان .
۱۰ شهریور ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید