در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | الهام عباسیان درباره نمایش توریست: شروع دوست داشتنی ولی بی نظم دوستان فضا رو از جدی بودن در آورد نا هماهن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:44:33
شروع دوست داشتنی ولی بی نظم دوستان فضا رو از جدی بودن در آورد نا هماهنگی بین اعضا که خودشون شماره های خودشونو فراموش کرده بودن و یا نصب پرینتر 10 دقیقه بعد از ساعت شروع نمایش نشون دهنده بینظمی بود . سوالهای شروع کننده خوب بود و لی برای شروع 15 دقیقه باید منتظر مینشستیم تا همه مرحا مرام نامه ی شهر ورونا رئ تکمیل کنند. بعد یک شروع هیجان انگیز اما ...
ایده های بسیار جالبی در نمایش بود برای ایجاد هیجان اما خوب به موضوعات چرداخته نشده بود وخیلی جاها متن های جدی خنده دار اجرا میشد .
بی برنامه گی و طی شدن مسیر نمایش طوری که هر گروه دذر پایان مسیر های متفاوتیو دیده بودن از ظرفی حسن و ازطرفی ایراد کار بود چون برای یک گروه مسیر خسته کننده وبرای گروه دیگر جالب توجه بود .
هم بازی شدن گروهی از بازیگران با تماشاچی در لحظه نکنه مهمی بود که فقط مختص گروهی از بازیگران بود و گروه دیگر فقط صرفا نقش خودشون رو اجرا میکردند .
در انتها پایانی زود هنگام و روندی ناتمام که مجبود میکرد از هم سوال کنیم "تموم شد ؟؟؟"
تجربه جدید ایده عالی ولی ناپخته و اجرای بسیار ضعیف برداشت من از این نمایش بود . که امیدوارم تا اجرای پایانی به پختگی کامل برسه با توجه به اینکه حضور کارگردان در ظول مسیر به صودت کاملا محسوسی توی چشم بود .
علیرضا بخشی استوار، وحید هوبخت و panid این را خواندند
سیاوش حیدری این را دوست دارد
علیرضا بخشی استوار (arbodoclab.ir)
ممنون از اظهار نظرتون خانم عباسیان اساسا ذات این کار باید رو به تغییر و پیشرفت باشه و با کمک نظر های شما این اتفاق بهتر شکل خواهد گرفت :) سپاسگذارم
۰۷ مهر ۱۳۹۴
ممنون از نظرتون خانم عباسیان
۰۹ مهر ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید