در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حسن گرشاسبی درباره اپرای عروسکی عاشورا: با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای غریب پور و گروه وزین آران در ت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:32:20
حسن گرشاسبی (hassan2014)
درباره اپرای عروسکی عاشورا i
با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای غریب پور و گروه وزین آران

در تمام اجراها نحوه ی سوار و پیاده شدن عروسک های نقش انسان بر روی عروسک های اسب با توجه به وجود نخ برای کنترل و هدایت عروسک های اسب برایم جای سوال بود (چرا که بدون کوچکترین مشکلی در گیر کردن عروسک نقش انسان با نخ های عروسک اسب، عروسک ها سوار و پیاده میشدند). تا این که در اجرای شنبه اوپرای عاشورا فقط در یک صحنه عروسک حر نتوانست بر روی اسب سوار شود (البته این مورد بعد چند لحظه رفع شد).
میخواستم بپرسم نحوه ی خاصی در عروسک گردانی اسب ها وجود دارد که عروسک های نقش انسان راحت بر آن ها سوار و پیاده می شوند؟؟؟ (مثلا اسب ها توسط دو عروسک گردان که هر کدام یک طرف اسب را هدایت می کنند به بازی گرفته می شوند؟؟؟)
با تشکر
نیما رضائی و هانی حسینی این را خواندند
جناب گرشاسبی عزیز
اجرای این صحنه بسیار دشوار است :یک بازی دهنده اسب را بازی میدهد ،یک بازی دهنده حر یا حضرت عباس(ع) را بازی میدهد و یک فالو من (نورپرداز ) ی می کند ،گاهی مثل همان شب برای لحظه ای این هماهنگی بسیار دشوار سه نفره دچار یک وقفه می شود که خوشبختانه بسرعت رفع شد :کار بازی دهندگان گروه بازی دهندگان آران کمتر از حرکت روی بند و بند بازی د ر ارتفاع نیست و همین نوع اتفاقات یک اجرای زنده را بمراتب دشوارتر از کارگردانی و بازیگری در سینما می کند :گاهی بندباز ماهر دچار لغزش می شود.
سپاس از توجه شما.
بهروز غریب پور
۰۵ آبان ۱۳۹۴
جناب استاد غریب پور
با تشکر از توضیح زیبای شما
و آرزوی موفقیت بیش از پیش برای شما و گروه آران
۰۵ آبان ۱۳۹۴
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید