در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | ساسان درباره نمایش سه گانه پاریسی: نمایش رو جمعه شب دیدم. در مجموع نمایش نسبتا قابل قبولی بود(تو انتخاب ک
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:54:08
نمایش رو جمعه شب دیدم. در مجموع نمایش نسبتا قابل قبولی بود(تو انتخاب کلمات این جمله سعی کردم خیلی وسواس به خرج بدم که نه خیلی دست بالا گرفته باشم اش نه دست کم!!!). اولین بار بود که بهنام تشکر رو روی صحنه میدیدم و مطمئن بودم که بازی خوبی ازش خواهم دید و همینطور هم بود.بازی تشکر خیلی خوب،مسلط و دلپذیر بود. اما در مورد بازی فریدون محرابی در شروع نمایش به نظرم به شدت بازی تصنوعی و نامتعادل بود (منظورم از نامتعادل بیشتر به حرکات بدن بازیگر برمیگرده)که حدس میزنم بخشیش بخاطر نوع شخصیت نقش مدیر روزنامه سوسیالیست بود چون هر چی به آخر نمایش نزدیک شدیم با پرده برداری از تضادهای شخصیت شکل بازی هم بهتر شد و از اون حالت تصنوعی خارج شد اما با این تفاسیر در مورد بازی محرابی حتی اگر تعمد اش رو در این شکل از بازی کردن رو بپذیرم هم باز باید بگم بازیش خوبی نبود و تو ذوق میزد هرچند که توی نیمه دوم نمایش بازی محرابی کمی بهتر شد.
در مورد نمایشنامه هم بنظرم کمی نقد سوسیالیسم، کمی تعلیق و داستان Mystery و کمی تقابل عشقی بود. کلا به همه این چیزا یه نوکی زده بود...
در مجموع به گروه خسته نباشید میگم.
›› تا ۳ پاسخ



برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید