در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | وحید عمرانی درباره فیلم آخرین بار کی سحر رو دیدی؟: بازی سیامک صفری و ژاله صامتی قابل تقدیر است. فریبرز عرب نیا نیز جزئیات
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:20:02
بازی سیامک صفری و ژاله صامتی قابل تقدیر است. فریبرز عرب نیا نیز جزئیات و ریزه کاری های خوبی را در این بازی اش به نمایش گذاشت که حاصل سال ها تجربه و آموختن اوست. اما در پایان فیلم جای سوال اینجاست که چرا یک سرگرد دایرۀ جنایی که سال هاست با جرم و جنایت سر و کار دارد باید تا این حد از فرجام پرونده ای که در دست دارد و سرنوشت سحر به هم بریزد و احساساتی شود! خلآیی در فیلمنامه وجود دارد که نمی تواند این حالت سرگرد را در پایان فیلم توجیه کند و ارتباط و رشتۀ الفتی که بین او با این قربانی به وجود آمده را به نمایش گذاشته و دلیل کافی و لازمی را برای آن فراهم آورد.
از فیلمبرداری خوب این فیلم نیز نباید غافل شد اما در زمینۀ نورپردازی دقت لازم صورت نگرفته است. از آنجایی که به راحتی نمی توان حدس زد که چه کسی عامل اصلی غیبت سحر بوده است، تعلیق ایجاد شده در فیلم و تم معمایی و جنایی آن خوب از آب درآمده. یکی از صحنه های ضعیف فیلم آنجایی است دوست سحر با خواهرش در خانه شان دربارۀ او گفتگو می کنند. در این سکانس رابطۀ برادر و خواهری به خوبی ترسیم نمی شود و اگر کسی تنها همین قسمت از فیلم را ببیند گمان می کند که پسری با دوست دخترش در حال بحث و جدل است.
فائقه معتمدی و روح اله این را خواندند
بیتا نجاتی (tina2677)
ضعف فیلم بنظر من شخصیت پردازی است.بازی کاراکترها درشروع فیلم من مخاطب را همراه نمی کرد انگار از نیمه های فیلم تازه تکلیف خود را شناختند .من دیروز فیلم را دیدم و پس از آن جلسه نقد هم برگزار شد.در مورد دوگانگی نور مشخص شد فیلمبردار در نیمه فیلم عوض شده.اتفاقا نقد شما به کاراکتر احساسی سرگرد هم از سوی منتقد جلسه مطرح شد به این شکل که نیازی به بازگو کردن احساس شخصی سرگرد پرونده به حوادث نبود.
۱۶ مهر ۱۳۹۷
خیلی ممنون از به اشتراک گذاشتن نظرت بیتا جان. جای ما در آن جلسه خالی.
۳۰ مهر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید