در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | سعید میرزایی درباره نمایش استثنا و قاعده: استاد حسن دولت آبادی استاد دانشگاه و کارگردان دیشب، پنجشنبه شب به هم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:04:24
استاد حسن دولت آبادی استاد دانشگاه و کارگردان
دیشب، پنجشنبه شب به همراه جمعی از دانشجویان عزیزم در دانشگاه سوره به دیدن اجرای تئاتر استثنا و قاعده برشت، به کارگردانی سعید میرزایی و علیرضا محبت رفتم، که از امشب در تماشاخانه ارغنون اجرایش را ادامه داد.
تئاتری دلنشین و لذتبخش که یکی از معدود تئاترهایی بود که بعد از خروج از سالن، از وقت و انرژی ای که صرف کردم، ناراضی نبودم.
تحلیل درست گروه از این متن، انعکاس اپیک با اصل فاصله گذاری برشت، در طراحی ای به ظاهر ساده، بی تکلف، بی آدعا، ولی متفکر، دقیق و دلپذیر، از جمله جاذبه های این اثر است. در کارگردانی، محدوده ی کوچک صحنه به درستی مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. بازیها پذیرفتنی است، و در مشاهده ی اثر، دلیلی برای در افتادن به کسالت و دلزدگی وجود ندارد.
اغلب بازیگران این نمایش، دانش آموختگان تئاتر سالهای طلایی دانشگاه آزاد اراک هستند و از جلوه های خاص خارج از اجرای استثنا و قاعده، حضور استاد محترم و آگاه تئاتر، آقای جعفر برقی کیوان، به عنوان بازیگر در جمع دانشجویان پیشین خود است.
توفیق این اجرا را به گروه مجری اثر تبریک می گویم.
مریم شریعتی، آریو و حدیث زینلی این را خواندند
عباس الهی این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید