در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | امین اکبری نسب: اجرای نمایش نامه خوانی اُتیسم در خانه نمایش اداره تئاتر اجرای خوانی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:56:57
اجرای نمایش نامه خوانی اُتیسم در خانه نمایش اداره تئاتر
اجرای خوانی نمایش نامه ی اُتیسم به نویسندگی و کارگردانی نگین صادقی پور در جهت حمایت و معرفی بیماری اُتیسم روز شنبه 18 اردیبهشت ماه در خانه نمایش اداره تئاتربرگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی اداره تئاتر و خانه نمایش: اجرای نمایش نامه خوانی اُتیسم به نویسندگی و کارگردانی نگین صادقی پور در جهت حمایت از بچه های اُتیسم و معرفی این بیماری نادر همزمان با روز جهانی بیماری های خاص یعنی روز شنبه 18 اردیبهشت ماه در دو نوبت ، ساعت 18 و 19 در خانه نمایش اداره تئاتربرگزار می گردد. شایان ذکر است مخاطبان و علاقمندان می توانند به صورت رایگان از این اجرای نمایش نامه خوانی دیدن فرمایند.
شاید با اندکی تامل فرشتهایی را در اطرافمان پیدا کنیم که ما را به آزمون انسانیت می خوانند.
نمایشنمامه اتیسم برشی از لحظات زوجی است که در انتظار جواب تست بیماری فرزندشان هستند، ازحرفهای آنان متوجه می شویم که این کودک با دیگر کودکان متفاوت است.
در این نمایش نامه خوانی رضا عظیمی، علی حیدری ونگین صادقی پور به عنوان نقش خوان حضور دارند و از دیگر عوامل می توان به آهنگساز ابراهیم شریعتی ... دیدن ادامه ›› و اجرای موسیقی ساکسیفون از علیرضا هودسونی اشاره کرد.
اجرای نمایش نامه خوانی اُتیسم به نویسندگی و کارگردانی نگین صادقی پور روز شنبه در دو نوبت ، ساعت 18و 19 در خانه نمایش اداره تئاتر برگزار می گردد، ورود برای عموم رایگان می باشد.


برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید