در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال عمومی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:15:12
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گفت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی مشترک، خبررسانی برنامه‌های جالب به هم‌دیگر و پیش‌نهادن دیدگاه و آثار خود. برای فعالیت در تیوال به سیستم وارد شوید
تا رستگار شوند

از زبان گادفری

در قصرم. در راهرویی کنار یک پنجره. به گورستان نگاه می کنم. و انگار حس می کنم تکه استخوان هایی که لرد سابیس نتوانست به حیات بازگرداندشان. در ذهنم می بینم کرم هایی را که لا به لای گوشتشان می خزند و از آن ها تکه تکه می کنند و می خورند. و این بار آن کرم های انگلی نیستند که تاریکی جاودان می بخشیدند. این ها می بلعند و تنها یک تکه استخوان باقی می گذارند.
و این پایان آن به فنا رفتگانیست که گور بدل به لانه ی ابدی شان شده؟
آیا چیزی از آن ها باقی نمانده؟
شبحی که بر فراز قبرهایشان بچرخد یا روحی که به بالا عروج کرده باشد؟

چیزی از این قبرستان در گوش من زمزمه ... دیدن ادامه ›› می کند. و آن لحظه را در ذهن من زنده می کند. آن هنگام که هم خود بودم و هم لرد سابیس. لحظه ی اعتراف. ردای سپید. صف های مخلوقات در برابرم. در صورت هایشان چه بود؟
خشم از لرد سابیس به خاطر گناهانش؟
یا یک میل شعله ور برای بلعیدن او؟

می دانم که هر دو. و دومی از اولی پدید آمده بود. و این همان بود که سرورم، مالخازار از آن می ترسید.
آیا در کابوس هایش آن را می دید؟
مخلوقات را که به سمتم هجوم می آورند، دندان در من فرو می کنند، از گوشتم می کنند و می خورند.
و این گونه رستگار می شوند.

چه افکار شومی‌. زشت و وقیح. این نبود آنچه می خواستم به آن فکر کنم. تاریکی سنگین و تعفن آلودی که از روزنه های بینی ام ورود می کند و به سینه ام، قلبم، روحم می رود و آنجا سکنی می گزیند.
من می خواستم به نور فکر کنم. به آن حس پرستیده شدن. به پرستیدن.

سرورم، مالخازار. نمی توانم به او بگویم. که وقتی در برابرش زانو می زنم و بر دامانش بوسه می زنم، او را چیزی بیش از پادشاهم می بینم. بیش از بدل کننده ام. من او را خدای خود می بینم. و حالا دیگر در نوکتیرا این کفر است.

اما او می داند. از نگاه فروزانش می فهمم. از پوست رنگ پریده ی در هم رفته اش. و لب های به هم فشرده اش. دست های مشت کرده اش.
می دانم که از یک سوی می خواهد مرا تنبیه کند و از سوی دیگر میل دارد به من بی توجه بماند. او فکر می کند بعد از حلول لرد سابیس در وجودم دیگر هیچ گاه مثل سابق نشدم. او مجنون می انگاردم.

اما من فقط گرسنه ام.
و خون سیرابم نمی کند.
دیگر نه فقط خون انسان.

روحم خون شاه مالخازار را می خواهد.
و شاه گابریل.
و لرد سابیس.
و قلب سیاه مرده را.

از پنجره کنار می روم و به سمت پله ها روان می شوم. می خواهم به گورستان بروم. و از نزدیک رایحه ی حضور آن ها را بچشم. کرم هایی که می کنند، می جوند و می بلعند تا رستگار شوند.
امیر مسعود و مجتبی حیدری این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
درود آقای ملکی عزیز
لطف می‌کنید شماره‌تونو برام بذارید؟
برای انجام یک پروژه نمایش ایرانی ازتون راهنمایی می‌خواستم.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
گادفری:
"طوطیا چیست؟

یک موجود خاردار ساحلی.
به نظر یک چیز تزئینی می آید، اما تاریک تر و خطرناک تر از آن چیزیست که جلوه می کند.
فقط کافیست یک پای برهنه بر اثر بی احتیاطی بر رویش قرار گیرد.
خارهایش در گوشت نرم فرو می رود.
بسیار جگر سوز.
بسیار دردآلود.

و بعد؟
طوطیا را نمی توان همین طور کشید و بیرون آورد.

نمی دانم چون نمی خواهد یا نمی تواند.

فقط ... دیدن ادامه ›› می توان زیر آن شعله گرفت تا آب شود.

سرنوشت جان گدازیست برای طوطیای بیچاره.

او که شاید حتی نمی خواست در گوشت نرم فرو رود.
او که در گوشت نرم به دام می افتد.

دومینیک مورن جان،
می توانم تصور کنم که لرد سابیس شرارت ناخواسته ی خود را با شرارت ناخواسته ی طوطیا مقایسه کند و بترسد که سرنوشت طوطیا نصیبش شود."
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام
میشه لطفا بگید این مشکل کی حل میشه؟
https://www.tiwall.com/wall/post/452052
گزارش رو زدم.

من فکر می‌کردم اونایی که خیلی خیلی زیاد تئاتر دیدن دیگه حجمِ لیستشون از ظرفیتِ سایت خارج بوده 😄😅🤭
۲ روز پیش، پنجشنبه
NetHunter
به عنوان کسی که با دوستان توسعه دهنده سر و کار داره (و نه پشتیبانی تیوال) عرض می‌کنم مربوط به فرانت هست (حاجی بکند نیست:)) ) یعنی طراحی نمای سایت که وقتی با موبایل، تبلت و کامپیوتر سایت رو باز ...
راستش یک دفعه این جوری شد
توضیح شما برای بعضی‌ها جواب داد ولی برخی نه
همیاری هم دیگه جوابی نداد که درست میشه، نمیشه، همین که هست، هر کی دوست نداره جمع کنه بره 😁
۲ روز پیش، پنجشنبه
درود بر شما
در تیر ماه انجام خواهد شد‌.
۲ روز پیش، پنجشنبه
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
چند اعدادی از رورواَک های دیگه از روز یا شب یا ماه از پشت پرده ها و اتفاق ها و هنجارهای دردناکی از ماسکینک های به ظاهر خندان رونمایی خواهیم کرد از این هوای هِنریکی نقاشی شده ی به ظاهر لعنتی شاید جنبشی باشد از بیداری برای بازماندگانی که اگر نفسی برایشان مانده بود تا بتوانند به بقا بپردازند بتوانند یا بدانند یا اگاه باشند یا هوشیار یا بلده یا ... که به ناگه در ناحق حِق حقه های شبانه حصیر و حرص گرفتار نباشند .
آدمی یا آدمی ؟ برای برداشتن صورتک ها بجنگید و عقب نکشید یک مشت شروع با صد مشت و پشت بر کوه بیشتر هم شود در برابر ظلم مشت آهنین همیشه پیروز است ...
گرگی که زوزه می کشد گرسنه نیست ...
به زودی ...
M:B
ESKAROFISCAYA.AND.ANTLI.
کژال و حسین چیانی این را خواندند
محمد زبردست و پیام بهرام این را دوست دارند
فارسی سخت ترجمه شده؟؟
۲ روز پیش، پنجشنبه
کژال
خوندم ولی سخت خوندم
رمزو راز ها سخت می شوند اما وقتی فهمیده شد می شود مسیر را یک بار دیگر از شکوفه های گیلاس ردیابی کرد و به اولین ریشه ی دندان زئوس رسید.چند صباحی گرگ و میش و صدای پرنده ها باهم ادقام شد شروعی دوباره است ولی اینبار نمایش کمی فرق دارد ...
مهدی برنس
رمزو راز ها سخت می شوند اما وقتی فهمیده شد می شود مسیر را یک بار دیگر از شکوفه های گیلاس ردیابی کرد و به اولین ریشه ی دندان زئوس رسید.چند صباحی گرگ و میش و صدای پرنده ها باهم ادقام شد شروعی دوباره ...
از شکوفه گیلاس ردیابی کنم برسم به ریشه دندان زئوس کلا باید جهان عوض کنم از واقعیت به تخیّل بسیار قوی

رحم کنین بزرگوار 😐
۱۱ ساعت پیش
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
تاریخ و محل تولد:۲۶دی۱۳۷۸

بازی در فیلمهای کوتاه :
بی بی
ستایش
رهبری
پناه
ماهور
خورشید فلک
آسمان برنده.

کارگردانی وبازی در نمایش های:
۱)پدر بزرگ و نوه هایش
۲)نمایش گنجیاب
۳)نمایش رساله ی خون
۴)نمایش روباه به میهمانی میرود

نحوه ورود به این شغل:از طریق فرهنگ و ارشاد استان مازندران


امیرمحمد اهنگر و حسین چیانی این را خواندند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام و روزبخیر. باعث افتخارم هستش که بتونم برای عکاسی نمایش خدمتتان برسم و بتونم از این نمایش عکس های عالی برایتان بگیرم در صورت صلاحدید خوشحال میشم پیامم رو جواب بدهید.
منتظر پیام از طرف شما هستم و با تشکر از وقتی که برای خواندن پیامم گذاشتین.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام روزتون بخیر ما برای نمایشنامه پلیس میخواستیم با مترجم کار جناب بابک تبرایی صحبت کنیم شما میتونید یه ایمیل یا شماره تماس به من بدین .
۰۹۳۵۵۲۶۸۴۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
به ملازمان سلطان که رساند این دعا را


که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

#حافظ
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
باسلام خدمت دوستان.
باید بگم به بعضی از نمایش ها دادن نمره صفر هم زیاده آنقدر که این نمایش ها اشغال و بی معنی و بدرد نخور هستن، مثل بعضی از نمایش هایی که باید بیننده بیوفته دنبال بازیگر از یه اتاق به اتاق دیگر آنقدر مسخره و بی معنی هستش که اونجا فقط استفراغ و بالا آوردن باید باشه و نباید اصلاً اجازه این چنین نمایش هایی رو نباید بدهند و من خودم شخصاً برای اینکه تیوال دوباره اجازه اکران دور بعدی رو به این نمایش های بدردنخور رو نده نمره یک میدم و از شما هم می‌خوام این نمایش یک بدین تا نتونه دوباره دور جدید رو برای نمایش بزاره در پیام های بعدی اسامی نمایش های بدرد نخور رو براتون میزارم، (البته یک نمایش بیشتر نیست که یک هم زیادی هستش).
باتشکر
پونه ٢٥ این را خواند
جسارتا، اکران برای فیلم به کار میره.
۳ روز پیش، چهارشنبه
شدیداً با امتیاز صفر در تیوال موافقم!
بین نمایش صفر امتیازی و یک امتیازی فاصلهٔ زیادی هست که متأسفانه در تیوال این قابلیت برای ما وجود نداره!
۳ روز پیش، چهارشنبه
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
اجرای کار پاتوق 🥰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
سلام و عرض ادب خدمت شما هنرمند عزیز.
باعث افتخار هستش که بتونم برای عکاسی این نمایش خدمتتان برسم و بتونم عکس های خوبی براتون بگیرم در صورت اینکه بتونم بیام بهم در اینجا پیام بدین خوشحال میشم.
با تشکر از وقتی که برای خواندن پیامم گذاشتین.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
شاید عجیب به نظر برسه، ولی بعد از پروژه ی طولانی مدت رمان نویسیم، چالشی که این روزا دارم، استراحت کردنه. انگار ذهنم سختشه که خودشو با شرایط جدید وفق بده.
جز اون چند سالی که داشتم رو دنیای داستانیم کار می کردم، سالای قبلی زندگیمم یه جوری تو فشار بودم. در واقع گمگشته بودم، چون نیاز داشتم یه کاری انجام بدم که روحمو راضی کنه، اما جرات نداشتم برم سمتش و در نهایت ترکیبی از یه سری اتفاقا و یه اشتیاق درونی باعث شد نوکترنال کتدرالو خلق کنم.

الان دارم سعی می کنم کارای سبک انجام بدم. لزوما نرم سمت فیلمای تاریک و سنگین گوتیک. چیزای مفرح یا کمدی ببینم. وقتی طالبی می خورم، به بحرانای وجودی فکر نکنم. 😄

چندین سال پیش که رفتم دکتر، بهم گفت مشکل تو اینه که همش تو عمقی، بعضی وقتا نیازه که بیای رو سطح. فکر کنم الان وقت خوبیه که به توصیه اش عمل کنم.
حسین چیانی، امیر مسعود و پونه ٢٥ این را خواندند
نوشین پیشوا این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
عاشقانه کوتاه تقدیم به استاد بزرگوارم مهدی فخیم زاده
حسین چیانی این را خواند
علی عابدین پور این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نماهنگ باب دلمی جواد مقدم/ نوحه جدید محرم ۱۴۰۴ / نوحه اربعین / نماهنگ زیبای محرم کاری از مهران یاردل

https://www.aparat.com/v/rakqfbd?playlist=7512327
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
مداحی ضامن آهو / ضامن آهو رضا باصدای حسین حسنی /نوحه زیبای امام رضا (ع)

https://www.aparat.com/v/agj8l92?playlist=7512327
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
نماهنگی که چند وقت پیش ساختم به نظرم تاثیرگذار هست.

https://www.aparat.com/v/trk7n12?playlist=7512327
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید
دوست عزیزم تا ابد روح تو در آرامش
روحشون شاد و یادشون سبز باشه.🖤
۴ روز پیش، سه‌شنبه
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید