در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | پیمان لسان درباره نمایش صور اسرافیل: "روز ششم : (خدا) از خویشتن خویش در کالبد خاک دمید پس مرد و زن (ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:52:33
"روز ششم :
(خدا) از خویشتن خویش در کالبد خاک دمید پس مرد و زن (انسان) متولد شد!"

صور اسرافیل از این جهت دوست داشتنی میشه که همه ی کاراکتر هاش رو به یه اندازه دوست داره!
و این کار ساده ای نیست وقتی پای جنگ و عشق در میون باشه!
وقتی میشه به این نقطه رسید که در مورد "انسان" حرف بزنیم!
آنچه روز ششم آفریده میشود و وجودش به استراحت روز هفتم منتهی میگردد!
صور اسرافیل همه ی کاراکتر هاش رو به اندازه "انسان" دوست داره...

#انسان
پیمان لسان احساس نزدیکی عجیبی برام ساختی..توی چند متن اخرم ،پروانگی، لامپ،روشان، صور اسرافیل و تریو بدون هارمونی تشویق ها و نقدهای مختلفی دریافت کردم که بابت همشون از همتون ممنونم ووولی بالاخره چیزی رو که به خاطرش این متن ها رو نوشتم ،واضح با جملات تو بیان شد. انسانی که سفید نیست همانطور که سیاه هم نیست یا بهتر بگم انسانی که با دو بال پرواز میکنه یکی سیاه و دیگری سفید و بخاطر همین تضاد و جنگ همیشگی، جذاب ،قابل احترام و دوست داشتنی میشه..از درک و نگاهت ممنونم
۱۰ تیر ۱۳۹۵
سیاوش جان ، دغدغه ی این انسان قابل احترام دیرزمانی ست که برای خود من وجود داشته ... و اما دغدغه ای که از پس این ماجرا بیرون میاد اینه که بتونی واسه دیگران توضیحش بدی تا به نوعی بقیه رو(هر کس تا حد خودش) شریک این درگیری ذهنی کنی...سختی مرحله دوم برای من اونجایی مشخص میشه که بارها کاغذی زیر دستم نوشته شده ، مچاله شده و به کناری رفته ... اما بنظرم اتفاق خوب برای تو وقتی می افته که تا حد مطلوبی موفق عمل میکنی و تماشاگران متنت یه چیزی رو دوس دارن تو متن .. شاید دقیقا ندونن چیه یا مثلا کجای انسانیته ولی حتی در ناخودآگاه باهات همراه میشن! و جالب اینجاست که یادداشت کوتاه من بقول خودت بیانگر انگیزه ت از نوشتن بوده همونطور که نمایشنامه تو بیانگر جهان انسان محوری ست که من تا همیشه دوستش دارم .. سخن دراز است عزیز...امیدوارم تماشای تریو هم ممکن شه تا بیشتر انسان ببینم و از انسانیت بنویسم ... موفق باشی.
۱۲ تیر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید