در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | سینا فرخی درباره نمایش گاردونی: من اولین اجرا رو دیدم . به نظرم متن خوبی داشت و کارگردانیش هم خوب بود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:38:32
من اولین اجرا رو دیدم . به نظرم متن خوبی داشت و کارگردانیش هم خوب بود فقط لزوم اون فاصله گذاری ها رو درک نکردم.. ولی به هر حال بر خلاف اکثر مونولوگ هایی که دیدم ، خسته نشدم . ولی فکر کنم رضا فتح اللهی قبل از اینکه نویسنده یا کارگردان باشه ( خوب و بدش به کنار ) ، یه بازیگر خیلی خیلی خوبه . و امیدوارم اجراهای بعدی پر تماشاگرتر باشه .
مارال عظیمی و مریم زارعی این را خواندند
سلام و درود بر شما هنرمرد فرهیخته،.و سپاس بابت حضورتان در اجرای اول،مونولوگ خود گونه ای است یافتنی در تاتر که در نمایش گاردونی شاهد یکی از چند نمونه تک گویی(مونوفون) میباشد
تک گویی ها خود به چند دسته تقسیم میشوند:
خود با خود،خود با فردی که حضور فیزیکی ندارد،خود با مخاطب،خود با خود و مخاطب،خود با خود در قالب تک صدایی،خود با مخاطب چند صدایی و ...
در گاردونی ما شاهد تک گویی هستیم که هم با خود هست،هم با مخاطب،هم در هر دو مورد چند صدایی در قالب چند کاراکتر.در مونولوگ چون ما شاهد یک کاراکتر در قالب یک کاراکتر هستیم،در نهایت پانزده دقیقه میتوانیم مخاطب را اگاه کنیم و خسته کننده نباشیم،پس در اول باید تشکر کنم از حضور ... دیدن ادامه ›› و وجود هنرمندانی مثل شما که هنوز حضور دارند و این خود گونه ای یافتنی است در مسئله تاتر،.دوم چون زمان این روایت 70 دقیقه مپیباشد و در قالب 48 کاراکتر بازیگر ظاهر میشود،برای خسته نشدن مخاطب از گونه ای روایت به اسم فاصله گذاری هم باید استفاده مپیشد.
۰۷ شهریور ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید