در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اسدالله اصغری کیا درباره نمایش دختر یانکی: روز دوشنبه 22 شهریورماه به دیدن این نمایش رفتم ولی با توجه به وجود مسا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:52:08
روز دوشنبه 22 شهریورماه به دیدن این نمایش رفتم ولی با توجه به وجود مسایل ذیل رضایت بنده جلب نگردید.
1- نمایش با تاخیر بیست دقیقه شروع گردید
2 سیستم سرمایش سالن بسیار بد بود بطوریکه در حین نمایش بنده مدام با بروشور خودم را باد می زدم
3 سیستم صوتی خیلی بد جا گذاری شده بود و صداها از یک بخش سالن پخش می گردید در صورتیکه می بایست صدا از بخش بالائی سن و یا گوشه های سن پخش گردد.
4 نمونه داستان این نمایش را تقریبا سال 91 در ایرانشهر دیده بودم بطوریکه موضوع این نمایش برای من تکراری بود . ان نمایش بهتر اجرا شد و موزیک سر صحنه باعث می شد که تماشاچی سر شوق آید و حرکات بازیگران بیشتر جلوه کمدی بودن نمایش را نشان می داد .
5- بیان کلمات مانند اسکول ، گه و .. در نمایش به نظر بنده اصلا جائز نمی باشد و ما چنانجه بخواهیم با این کلمات تماشاچی را در نمایش بخندانیم به نظرجائز نمی باشد.
6- چنانچه تیاتری با ژانر کمدی اجرا می گردد تسلط بازیگران در اداره صحنه با ارائه ریزه کاری ها و بیان دیالوگ های ممتد از اهمیت برخوردار می ... دیدن ادامه ›› باشد بطوریکه بازیگر با بیان دیالوگی سخت و ممتد باعث شوق بیننده می گردد .
در پایان می دانم که زحمتی که دوستان هنرمند جهت اجرای یک نمایش متقبل می شوند را با بیان هیچ متاعی نمی شود جبران نمود و تنها عشق وجودی تک تک این افراد منجر به ادامه روند احرای آثار و نایش ها می گردد و من به نوبه خودم قدردان زحمات این عزیزان چه در صحنه و چه در پشت صحنه می باشم.
حسام امام و وحید مقدم این را خواندند
با سلام به دوست عزیز و سپاس که تشریف اوردین و ما پذیرای نقد شما دوستانیم و سپاس از اشتراک نظر تان
من جهت روشن شدن دوستان چند نکته لازم دانستم در اختیار همه قرار بدم
۱- نمایش در روز دوشنبه ۲۲ با اعلام قبلی ساعت ۲۱ اغاز شد بدون هیچ تاخیری
۲- از دوستان عزیزم انتظار داریم بدلیل احترام به وقت خود شما عزیزان با تاخیر به سالن مراجعه نفرمایید.
۳- شرایط سالن در اجرای روز عید بدلیل استقبال بی نظیر دوستان و میزبانی خارج از ظرفیت در روز دوشنبه متفاوت از روزهای دیگر اجرا بود ... دیدن ادامه ›› ، باز سپاس از این همه خوبی شما عزیزان
۴- پوزش ما از شما دوست عزیز امیدوارم لذت برد باشین و انتقاد هایی که صرفا جنبه سلیقه شخصی به خود میگرد را پذیراییم و ممنون که با ما در میان گذاشتین
۲۴ شهریور ۱۳۹۵
با سلام و عرض ادب
در پاسخ به نظر جنابعالی ،نظرتان را به موارد ذیل جلب می نمایم"
1- با خواندن مجدد ردیفهای 1 و2 متوجه میشویم که نظر اینجانب در خصوص تاخیر شروع نمایش مورد تائید ضمنی حنابعالی با توجه به دلیلی که اشاره نمودید صحت دارد.
2. مسایلی که عنوان نمودم صرفا نظر بنده بود
با ارزوی توفیق
۲۷ شهریور ۱۳۹۵
سلام دوست گرامی باز تاکیید می کنم اجرا با برنامه قبلی در هنگام فروش بلیط اعلام شده بود ساعت ۲۱ برگذار شد که بدون تاخیر برگذار گردید ، اگر بلیط ها برای ساعت ۲۰:۳۰ فروش رفته بودن میشود تاخیر قربان ،
۲۷ شهریور ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید