در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد حسین رحمتی درباره نمایش می سی سی پی نشسته می میرد: من سه‌شنبه ۱۶ آذر به تماشای این نمایش نشستم. نمایشی خسته‌کننده که تقر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:40:18
من سه‌شنبه ۱۶ آذر به تماشای این نمایش نشستم.
نمایشی خسته‌کننده که تقریبا ۳ ساعت طول کشید و اکثر مخاطب‌ها آخر نمایش انرژی کافی برای استقبال از یک پایان رو نداشتند.
نمایشی که می‌شه گفت حداقل یک ساعتش رو میشه کم کرد و حتی بعضی کاراکترهای اضافی مثل سجاد افشاریان رو به طور کامل حذف کرد بدون اینکه آسیبی به بدنه‌ی نمایش وارد بشه.
چیزی که توی این اثر بیشتر از همه نظر مخاطبین رو جلب خواهد کرد به طور قطع صحنه‌آرایی و دکور فوق‌العاده اونه. دکوری پویا که در هر لحظه تماشاگر منتظر یک تغییر فوق‌العاده توی اون است.
نکته‌ای که در مورد این نمایش هست فقدان داستان زمینه‌ی مناسبه. یعنی مخاطب اصلا نباید انتظار داشته باشه که با یک نمایش‌نامه‌ی گیرا و پر محتوی روبرو خواهد شد، بلکه داستانی که این نمایش رو بنیان نهاده بسیار ضعیفه و دلیلی که مخاطبان از این نمایش استقبال زیاد می‌کنند بازی خوب ویشکا آسایش و بابک جان حمیدیانه.
اگر به دیدن نمایش‌های پرمحتوی و داستان‌های قوی عادت دارید، به احتمال قوی پس از دیدن این نمایش با نارضایتی ترک خواهید کرد.
در آخر می‌تونم ... دیدن ادامه ›› بگم اگر مثل من اکثر نمایش‌هایی دیگری که این روزها توی سالن‌های تئاتر اجرا می‌شوند رو دیدید بد نیست به تماشای این تئاتر پرهزینه هم بنشینید وگرنه با کمی جستجو نمایش‌های پر محتوی‌تری هم روی تیوال پیدا خواهید کرد.
کارگردان از ایده بامزه "خدای من...!!" خودش شدیدا خوشش اومده و لذا هی نمایش رو کش داده تا بتونه بیشتر و بیشتر از ش استفاده کنه...بیخود نیست که میگن کشش ندید
۱۸ آذر ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید