در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محسن شریف درباره نمایش بازی یالتا: بازی یالتا این نمایش در بین وضعیت های نمایشی در گروه وضعیت تهور جسورا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:51:56
بازی یالتا
این نمایش در بین وضعیت های نمایشی در گروه وضعیت تهور جسورانه طبقه بندی میگردد این وضعیت معمولا دارای زیر شاخه های پس گرفتن شی محبوب وجنگ و ربودن شی محبوب است بازی یالتا در زیر مجموعه دل باختن و فقدان وتصاحب محبوب قرار می گیرد .
این وضعیت از اونومائوس سوفوکل تا بازی یالتا فریل بارها توسط درام نویسان استفاده شده نکته جالب انکه به ندرت توسط فرانسوی ها به کار گرفته شده .
اجرا تعداد بازیگران کم و زبان ساده و رندی دارددر ابتدای نمایش مونولوگ راوی میانسالی را می شنویم که از خاطرات عادی و مرسوم خود می گویدو با فرمی تعاملی با مخاطبین حاضر در سالن ارتباط بر قرار می کند وی در هیات مردی شیک پوش و چرب زبان و اشنا به محیط سعی در اغفال زنان دارد.

بعد ها متوجه میشویم نامش دمیتریچ گوروف است و وحید رهبانی به خوبی از عهده ایفای این نقش بر امده
دمیتری فصاحت کلامش به طرز خطرناکی به او نوعی اصالت و احساس بخشیده شاخص ترین ویِژگی این پرسوناژ سرزندگی او است یک کاراکتر بی ملاحضه با ... دیدن ادامه ›› این وجود نه شرور است نه دلقک و فاقد هیچ گونه فضیلت .
در طرف مقابل آنا سرگه‌یونا با هنرنمایی روشنک گرامی با پرسوناژ یک زن معمولی متزلزل که گفتارهایش تهی از ذکاوت و دانایی است تعداد کلماتی که می داند محدود است از طرف دیگر بشاشیت و احسات شدید بعد از ملاقات با
دمیتری اورا تبدیل به زنی سبکسر بی ملاحضه و جسور می کند .
لوون هفتوان در مقام کارگردان به خوبی از عهده تجزیه و تحلیل متن بر امده نمایش زمینه چینی درگیر کننده ای دارد و گره افکنی باور پذیر در القای مرز بین واقعیت و خیال علاوه بر ان حضور افکتور مانی منادی زاده هم خلاقیت تحسن بر انگیز دیگر کارگردان بوده.