در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نیو درباره نمایش پک: سلام من در مورد متن و کل نمایش نمیخواهم نظر بدهم. ولی دو نکته ذهن مرا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:08:31
نیو (gnewsha)
درباره نمایش پک i
سلام
من در مورد متن و کل نمایش نمیخواهم نظر بدهم. ولی دو نکته ذهن مرا در طول نمایش بسیار اذیت کرد.
1 - نمایش حدود 15 دقیقه دیر شروع شد و ما در حیاط مجموعه در هوایی نسبتا سرد منتظر بودیم. (بماند که در حیاط این مجموعه از دود سیگار خفه میشوی چون هرکسی از این هنرمندان امروزی به خودشان اجازه میدهند در میان هر جمعی و در هر نقطه ای که کیف میکنند سیگار بکشند )قدیم تر ها تاتری های قدیمی اول اجرا بدلیل تاخیر عذر خواهی میکردندول اینجا دریغ از یک ببخشید.
2 - سیگار کشیدن بلا انقطاع خانم بازیگر در فاصله کمتر از 2 متری تماشاچیان را درک نمیکردم. در خیلی نمایشها بازیگران بدلیلی( که نمیفهمم) سیگار میشکند ولی معمولا صحنه دور است و دود به تماشاچی نمیرسد. اینجا ردیفهای جلو بوی سیگار گرفتند من جمله خود من.
در پایان هم گفتند اگر از نمایش خوشتان آمده تعریف مارا بکنید و اگر هم خوشتان نیامده """بازهم تعریف مارابکنید جای دوری نمیرود""""
به نظرم اصلا حالت حرفه ای نبود.
با تشکر
پرند محمدی، یاسمن پورمهران و فهیمه کوشا این را خواندند
بهزاد م.ا این را دوست دارد
در حیاطی که سر بسته نیست سیگار کشیدن چه مشکلی برای بقیه ایجاد میکنه....تاتر در مواردی به صحنه اوردن بخشهایی از زندگی ادمهاست،همانطور که در زندگی عادی خیای ها سیگار میکشن ،باید در تاتری که قرار هست تصویری از زندگی باشه هم سیگار کشیده شه
۰۳ بهمن ۱۳۹۵
کار نادرست ، نادرسته چه در جامعه چه هر جای دیگه و جایی می تونه به صحنه اومنش توجیه بشه که هدف تلاش در کم شدنش داشته باشه نه تبلیغش .
۰۶ بهمن ۱۳۹۵
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید