در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شیرین هادی زاده درباره نمایش برای کلاه آهنی‌ها: دو ماهی می شد که فرصت رفتن به تئاتر رو پیدا نکرده بودم؛ تا این که روی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:39:13
دو ماهی می شد که فرصت رفتن به تئاتر رو پیدا نکرده بودم؛ تا این که روی اینستاگرام پیامِ آقای آئیش رو دیدم و خب، نمی شد بی اعتنا گذشت.
بلیت رو تهیه کردیم و رفتیم به تماشا...

و عجب لذتی بردیم ...
از بازی ها ... از دیالوگ ها، از تلنگر ها ...
بازیگرهایی که مطمئن بودند در چند ثانیه ای از بازیِ نقشِ مقابلشان، کسی به آن ها نگا ه نمی کند اما کاملاً در نقششان فرو رفته بودند گویی تمام نگاه ها روی ان ها بود... شش دانگ! دست مریزاد !
خنده هایی که "آه آه" بودند، نه "قاه ... دیدن ادامه ›› قاه" ...
اشکی که روان شد با برشمردنِ "حسرت"های زندگی ... کارهای نکرده ای که همه مان لیستی بلندبالا از آن ها داریم و به فردا می سپاریمشان ... کدام فردا؟ به چه ضمانتی؟
و اما جنگ ...
نمایشی که برایم تداعی کننده ی فیلم "No man's land" بود ...

دیدنِ این نمایش رو از دست ندین دوستان
"کلاه آهنی‌ها به صحنه باز می‌گردند"
سلام:
بی‌شک شما دوست فرهیخته آگاهید که در روزگار مدرن امروز، هیچ محصول و اندیشه‌ای بدون پشتوانه‌ی مردمی، نمی‌تواند به بقای خود ادامه دهد. تئاتر نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ برای مخاطبش آفریده می‌شود و تئاتر بی‌مخاطب هرگز وجود نداشته است. به عبارت دیگر، تماشاگر تئاتر فقط مصرف کننده نیست؛ بى تردید یکى از ارکان اصلى آن است.
گروه نمایش "برای کلاه آهنی‌ها" به خود می‌بالد که موفق شده در اجراهای پیشین نمایش خود، بهترین، مهربان‌ترین و دلسوز‌ترین ... دیدن ادامه ›› تماشاگران را پذیرا باشد. باور این مهم را، شما و دیگر عزیزان دوستدار تئاتر با یادداشت‌های پرمهر و حمایت‌های بی‌دریغ‌تان به ما ارزانی داشته‌اید.
حال، ما سرخوش و دل‌گرم به حضور شما و دوستان‌تان، دوباره از روز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ (برای آخرین بار) و فقط به مدت ۱۵ شب به صحنه بازخواهیم گشت، تا دیگربار لذت وصف‌ناپذیر هم‌نفسی با تماشاگران‌مان را تکرار کنیم.
به امید آن‌که بار دیگر ما را لایق حمایت مهربانانه‌ی خود بدانید.
کوچک شما
پژمان عبدی
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید