در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مسعود تارانتاش درباره نمایش مه آلود مثل یک شب ، مثل روز: سلام با سپاس از گروه، اگه اشتباه نکنم، ایما. معمولن آقای منظوفی نیا ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:38:17
سلام
با سپاس از گروه، اگه اشتباه نکنم، ایما. معمولن آقای منظوفی نیا با این گروه کار می کردن(به نظرم اولین ایراد کار طراحی بروشور بود!!). در مجموع کارو نپسندیدم، به جز دقایق معدودی که آقای زارع(برات) به کار جون می داد. نور و ویدئو افکت ها پتانسیل هایی بودن که به نظر من حروم شدن(ثانیه هایی نورها و سایه ها خیلی خوب بود و عکسا تند تند دکلانشورارو می چکوندن اما بعد از چند ثانیه دوباره به وضعیت عادی برمیگشت). از خانم افشار انتظار بیشتری داشتم(خاطره ی بازی هایی مثل نیمکت خوشبختی و...)، بازی خانم بختیاری، اکبری و آقای نادری اصلن در حد قابل قبول نبود...به زعم من برای دفرماسیون روایت باید فرمی که از منطق درونی اثر تبعیت بکنه تو کار دیده بشه تا مخاطب بتونه کارو کدگذاری و دنبال بکنه وگرنه صرف بهم زدن کرونولوژی اتفاق ها کارکرد خوبی در روایت نداره. از مسئولین تئاتر شهر خواهش می کنم یه فکری به حال تعمیر و نگهداری فن های پروژکتورها بکنن، این صداها خیلی به اجرا لطمه می زنه.
علی فرح راد این را خواند
محمّد مهدی ندّاف و حمید نخعی این را دوست دارند
صدای شاتر دوربینهای عکاسان هم . هرچند چاره ای وجود ندارد برای تهیه عکس و خبر لازم و ضروریست . مگر انکه در اخرین اجرای تمرینی قبل از اجرای عمومی عکس برداری ها انجام گردد.
۱۹ مرداد ۱۳۹۰
م. پ عزیز. میشه بیشتر توضیح دهید. یعنی این قابلیت بر روی بعضی از دوربین ها وجود دارد ؟ چون خیلی از دوربین های slr دارای صدای شاتر هستند.
۲۲ مرداد ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید