در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مریم درباره فیلم‌تئاتر آینه های روبرو: شیوه نمایش جدید و جالبه ولی بنظر من روح تاتر زیر سوال رفته . کلن اثری
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:36:21
مریم (maryamgoli14)
درباره فیلم‌تئاتر آینه های روبرو i
شیوه نمایش جدید و جالبه ولی بنظر من روح تاتر زیر سوال رفته . کلن اثری از تاتر نیست فیلیمه با کلی بازیگر و اطناب زیاد که اخرش واقعن خسته کننده و کلیشه ایه ، دو بازیگر صحنه هم که فقط جاشون عوض میشه و روی همون صندلیا دیالوگ میگن . به شخصه انتظار اثر قویتریو داشتم . مخصوصا خانم طباطبایی که نقششون و لحن صداشون مثل همیشه تکراریه .
ولی راجع به هزینه اثر این باید برای همه جا بیفته که فرهنگ هم به اندازه یه وعده فست فود ارزش داره و ادم باید براش هزینه کنه نه اون گوشه کنارا یه پولی پیدا کرد بره یه نمایشیم ببینه . چه اشکالی داره که سازنده های فیلم و تاتر ماهم مثل همه جای دنیا جز طبقه مرفه باشن؟؟!!! و به خاطر پولی که از توش درمیارن کار با کیفیتی هم ارائه بدن . بنظر من هنرمندای ماهم حق دارن خوب زندگی کنن
رضا قاسم پور این را خواند
محمد رحمانی، امید، نسترن کمالی و ف کیوان این را دوست دارند
چه اشکالی داره که سازنده های فیلم و تاتر ماهم مثل همه جای دنیا جز طبقه مرفه باشن؟؟!!!

چه اشکالی داره تماشگر های ما هم مثل همه جای دنیا ی امکان دیدن اثر فاخر رو متناسب با کیفیت اثر داشته باشند نه متناسب با نام بازیگر، نام چهره و حتی نام کارگردان.
۰۴ شهریور ۱۳۹۶
شما ایشالا فرهنگ صحبت کردنت بالاتر بره تاتر و فرهنگ قدم بعدیت باشه که با قیمت مناسب ببینی
۰۸ شهریور ۱۳۹۶
با آقای صادقی کاملا موافقم. تئاتر دیدن داره محدود میشه به قشر مرفه جامعه و به نظرم اتفاقا لازمه که تمامی اقشار بتوانند تئاتر ببینند چرا که تئاتر یکی از بهترین راهها برای انتقال فرهنگ و هوشیار کردن جامعه است.
۱۱ شهریور ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید