در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | فرناز درباره کنسرت اولافور آرنالدز در تهران (نور پاییزی): فوق العاده و کم نظیر ... یکی از شیرین ترین تجربه های عمرم. مرسی، مرسی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:32:10
فوق العاده و کم نظیر ... یکی از شیرین ترین تجربه های عمرم.
مرسی، مرسی، مرسی از همه ی کسایی که برای محقق شدنش تلاش کردن، آرزوی خیلیا مثل من برآورده شد. امیدوارم باز زود برگرده و تو سالن بزرگتر برنامه بذاره تا آرزوی خیلیای دیگه م که نتونستن برن برآورده بشه.
چه خوب و عالی...
این حس سرخوشی بعد از شنیدن و دیدن و اصلا تجربه هر چیزی, یه حال بی نظیریه...انگار دنیا برای مدت کوتاهی متوقف شده و به ما میگه برید حاش رو ببرید تا دوباره شروع به چرخیدن نکردم....
۱۹ آذر ۱۳۹۶
جناب نوبادی گرامی چه تعبیر قشنگی، واقعا هم همینطوره که زمان متوقف میشه انگار و اصلا به قول دوستی این حظ و سرمستی یه هفته به عمرت اضافه میکنه.
خوشحالم که میبینم حس سرخوشیم رو هرچند اندک تونستم انتقال بدم. امیدوارم شما هم این حس رو در مواجهه با اونچه که دوست دارید چندباره تجربه کنید.
ممنون از توجهتون
۱۹ آذر ۱۳۹۶
خانم زارعی عزیز جدا متاسفم که نشد بلیت تهیه کنید... اما گفت از همین الان در حال صحبت و برنامه ریزی هستن برای اینکه بعدا هم باز تو ایران اجرا داشته باشه و از صمیم قلبم امیدوارم که این اتفاق به زودی زود بیفته و شما هم بتونید دو چندان کیف کنید.
۱۹ آذر ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید