در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | معین علیزاده درباره اشتراک تیوال+: با سلام امشب برای رفتن به تیاتر سعدی، قصد داشتم تا از تخفیف تیوال پلا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:54:21
با سلام
امشب برای رفتن به تیاتر سعدی، قصد داشتم تا از تخفیف تیوال پلاس استفاده‌ کنم اما هر چه از لینک پیامک ارسالی استفاده کردم با این اخطار مواجه شدم که امکان استفاده از تخفیف در بازه کنونی مقدور نیست. از طرف دیگه وقتی چند بار تلاش مجدد کردم، برنامه اسنپ بهم اخطار داد که به علت بیش از ۱۰ بار وارد کردن کد اشتباه!!!! امکان استفاده از ووچر تا یک روز دیگر رو ندارید! عملا الان برای برگشت هم نمیتونم از تخفیف تیوال پلاس استفاده‌ کنم.
ممنون میشم پیگیری کنید.
مریم زارعی این را خواند
مهندس محراب نجعی نژاد این را دوست دارد
گروه همیاری...بنده سشنبه هفته قبل بلیط نمایش هایلایت رو داشتم و تصمیم داشتم با اسنپ برم،اما پیامک تخفیف اسنپ برام نیومده بود تا ساعت شش(یکساعت قبل از اجرا) هم صبر کردم و متاسفانه خبری نشد بناچار خودم اسنپ گرفتم اما بدلیل انتظار برای اومدن پیامک دیر شده بود و وقتی رسیدم درب سالن بسته شده بود و....و هم نمایش از دست رفت و هم وقتم ...و چون بدلایلی باید نمایش رو میدیدم مجددا برای جمعه بلیط خریدم...برای من مهم‌ترین مزیت و دلیل عضویتم در تیوال پلاس همین اسنپ هست ولی اگر نشه روش حساب کرد و مثل هفته قبل باعث هدر رفتن وقت و ضرر مالی بشه،طبعا عضویت دز پلاس دیگه موضوعیتی نخواهد داشت
۱۱ دی ۱۳۹۶
گروه همیاری (support)
جناب آقای دانش
با تایید فرمایش شما، با بررسی ما در بخش سیستمی ما نقصی دیده نشد و ممکن است در آن روز در زیرساخت پیامکی اشکالی روی داده باشد، لطفا در صورتی که مشکل تکرار شد بفرمایید تا بررسی دوباره انجام شود.
۱۳ دی ۱۳۹۶
ممنون از گروه همیاری برای رسیدگی در اسرع وقت
۱۷ دی ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید