در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | مهرک درباره نمایش اگه بمیری: من دیشب نمایش رو به اتفاق یکی از دوستانم دیدم. هر دو بسیار لذت بردیم.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:21:13
مهرک (salvia)
درباره نمایش اگه بمیری i
من دیشب نمایش رو به اتفاق یکی از دوستانم دیدم. هر دو بسیار لذت بردیم. بعد از این که امروز صفحه تیوال را خوندم به ذهنم رسید که مطلبی رو حتما مطرح کنم. در مورد خود نمایش حرفی ندارم که دوستان قبلا گفتند کاری خوب با بازیهای خیلی خوب.
فقط می خوام از تک تک تماشاگرانی که دیشب در سالن حضور داشتند تشکر کنم. تماشاگران حرفه ای که نه کسی چیپس و پفک (!) خورد نه کسی صفحه تلگرامش رو چک کرد و نه کسی با بغل دستی حرف زد و نه هیچ رفتار مخل دیگه.
وقتی می بینم بعضی از دوستان به شدت از رفتارهای عجیب و غریب شکایت می کنند نگران می شم (منظورم این نمایش نیست به طور کلی). تصور این که در سالنی باشم سمت راستی با گوشی مشغول باشه. سمت چپی چیپس بخوره. جلوی با بچه 5-6 ساله سروکله بزنه. پشت سریها هم در حال وراجی، عصبی کننده است.
بد نیست هنرمندان عزیز به این قضیه که انگار داره اپیدمی میشه جدی فکر کنند. به نظرم با درست کردن کلیپ های کوتاه چند دقیقه ای و انتشار اون در صفحات مجازی بشه با این بیماری نوظهور مقابله کرد.
برای اولین بار بود به سالن مستقل می رفتم. رفتار اعضای گروه و کارکنان مجموعه خوب بود از همه تشکر می کنم.
مهرک عزیز راهکاری که پیشنهاد دادین هوشمندانه بود، میشه با کارهایی مثل درست کردن کلیپ های طنز و انتقادی، فرهنگ صحیح رو آموزش داد. اما اگر شما هم مثل من زیاد به تماشای تاتر میرین حتما تایید میکنید که موارد مخل آسایش خیلی کم اتفاق میافته و اون موارد نادر هم معملا با نگاههای سرزنش کننده سایرین رفع میشه.. متاسفانه چیزی که اپیدمی شده فرهنگ غلط نیست، بلکه حساسیت و واکنش بیش از حد نشون دادن به این موارده! در حدی که گاهی با خوندن کامنت های تیوال شک میکنم که برخی منتقدان فرهنگی(!) آیا تو همون سالنی که من نمایش رو دیدم به تماشای کار رفتن یا خدای نکرده در باغ وحش بودن!! کاش برای خودنمایی و به رخ کشیدن فرهنگمون(!) نیاز نباشه کل جامعه تماشاگران رو زیر سوال ببریم.. من غالبا کامنتهای تیوال رو میخونم که در مورد کیفیت کار اطلاعات کسب کنم ولی متاسفانه اخیرا بخش کامنت تیوال محلی شده برای واکنش نشون دادن به (خنده بی موقع تماشاگران)! واقعا جای تاسفه.. کاش عرصه خاصی برای فرهنگ نمایی دوستان فراهم بشه که این قبیل انتقاداتشون رو منتقل کنند همونجا..
۲۲ بهمن ۱۳۹۶
بله خانم مهرک، بقول شما متاسفانه بخش کوچکی از تماشاگران را شامل نمیشه و خیلیا رعایت نمیکنن و برای اینکه این موارد پیشرفت نکنه نباید بی توجه بود و حتی تذکر داد
توی نمایش الیورتوئیست دو تا آقا پشت سر من بودن مرتب حرف میزدن برگشتم بهشون گفتم لطفا ساکت باشید که از نمایش لذت ببریم بعد نیم ساعت هر دوتاشون پاشدن از سالن رفتن. معلوم شد اصلا برای دیدن نیومده بودن و اصلا از اصول اولیه تئاتر دیدن خبر ندارن
خیلیا واقعا نمیدونن، تئاتر رو با سینما اشتباه گرفتن. باید فرهنگ سازی بشه از طریق آموزش توسط خودمون و هنرمندا و مسئولان سالن
۲۵ بهمن ۱۳۹۶
یه موضوعی هم به نظر من هست که بهش توجه نمیکنید،اگر دیده باشید اکثرا تماشاگرانی رعایت نمیکنند که تماشاگر دائمی تئاتر نیستند ،چون افرادی که همیشه به دیدن نمایش ها میرن که معمولا رعایت میکنند اما آنهایی رعایت نمیکنند که تازه واردنند و اونها هم به تیوال و خوندن کامنتها خیلی کاری ندارن،اینه که عنوان کردن این موضوع به گوش افراد اصلی نمیرسه،اونی که میگه پاشو بریم شاید بعد از این به تماشای نمایشی نره
۲۵ بهمن ۱۳۹۶
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید