در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مریم زارعی درباره نمایش شب دوازدهم: پاک کردن کامنت ها چه معنی میتونه داشته باشه؟ جز اینکه حقیقت تلخه ؟؟؟ و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:27:34
پاک کردن کامنت ها چه معنی میتونه داشته باشه؟ جز اینکه حقیقت تلخه ؟؟؟ واقعا کار درستی نیست بهتره تو روش تبلیغاتتون تجدید نظر کنین .
من خودم پیغامم رو میتونم ببینم ولی ظاهرن برای سایر دوستان هیدن شده
فکر نمیکنم چیز بدی گفته باشم یاحتی تبلیغ منفی کرده باشم فقط ابراز خوشحالی کردم که اغلب کار اولی ها جذب این کار و زهر ماری میشن
در کل درود بر شما
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
محسن صادقی (mohsensadeghiisfahani)
آقای امیرمسعود فدایی
الان چرا بدتر شد؟
چه اشکالی در تماس تلفنی ما با دوستان و آشنایان و اساتید و دعوت آنها است؟

در مورد اولین کامنت هم خب این دوستان هم در تاریخ فروردین 97 اولین کامنتشون رو گذاشتن.
اینکه ده پونزده تا کامنت یک باره از اون ... دیدن ادامه ›› کار تعریف نکرده بودن هم میتونه دلیلش این باشه که کسی اونا رو دعوت به نظر دادن نکرده بود.
یک خواهشی هم دارم و اون اینه که لطفا ماجرا رو جوری جلوه ندین که فقط کامنت اولی ها و تئاتر اولی ها برای نمایش ما نظر می نویسند، خیلی پروفایل های قدیمی و دوستانی که قبلا نظر داده اند هم اینجا نظر نوشته اند و از اجرا خوششان آمده بود. همان طور که بعضی هم خوششان نیامده بود و کامنت هایشان اینجا هست.

باز هم با تاکید و افتخار می گویم که تا به حال تلفنی بسیاری از دوستان قدیمی، آشنایان و اساتید را تلفنی دعوت کرده ام که بعضی لطف کردند و آمدند و بعضی به دلیل مشغله نیامدند. و قطعا به این تماس ها ادامه خواهیم داد. نه فقط برای این نمایش، بلکه برای هر نمایش دیگری که کار کنیم و روی صحنه داشته باشیم. همچنین به تبلیغات میدانی خود در خیابان ها، معابر عمومی، اتوبوس، مترو و تماشاخانه ها و صحبت کردن با مردم با قدرت ادامه خواهیم داد.

اما همچنان منتظر جواب هستم که اگر اکانت ها فیک است، آیا فروش تیوال، مراجعه حضوری به سالن و استقبال تماشاگرانی که قبل و حالا اجراهای ما را دیده اند، رضایت منتقدان و داوران جشنواره تجربه و ... نیز فیک است؟
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
محسن صادقی (mohsensadeghiisfahani)
آقای فرزاد جعفریان
بله کامنت های کوتاه مثل خوب بود یا بد بود هم چیزی رو برای ما روشن نمیکنه و ما هم ترجیح و خواهشمون اینه که نظرات کامل و تفصیلی باشه. اگر دقت بفرمایید به یادداشت های کامل پاسخ های کاملی داده ام زیرا که مبحث مطرح شده به نظرم جذاب آمد.
اما از این کامنت ها که بگذریم دوستانی هستند که یادداشت های نسبتا کامل تری در این برگه نوشته اند که تعدادشان قابل توجه است. امیدواریم حالا که باب کامنت نوشتن دوستان کامنت اولی باز شده، این امر در نمایش های دیگر تداوم پیدا کند و به مرور تبدیل به یادداشت های کامل بشود.این اتفاق قطعا با تشویق کردن آنها به ابراز نظر توسط دیگر گروه ها رخ خواهد داد. امیدوارم همه تماشاگران تئاتر (چه تئاتر اولی ها!! و چه تئاتر چندمی ها) از این امکان سایت تیوال استفاده کنند و با اعلام نظرشان، گروه ها را در جریان نظرشان بگذارند.
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید