در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | هانا نیک بخت درباره گردش کوچه پس کوچه‌های استانبول | همراه با منصور ضابطیان: درود و خسته نباشید به تمام گروه دوست داشتنی تیوال : سفر به استانبول و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:04:25
درود و خسته نباشید به تمام گروه دوست داشتنی تیوال :
سفر به استانبول و کوچه پس کوچه های آن با تیم تیوال برای من ،همسرم و بسیاری از همراهان چون رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد چون هم از فضای شهری زیبای استانبول و خانه های قدیمی و کوچه های سنگفرش دوست داشتنی آن در کنار سایر بناهای تاریخی دیدن کردیم و هم در کنار همسفران خوب و دوستان تیوال لحظاتی به یاد ماندنی را گذراندیم و هم در دل شهر با مردم و دیگر گردشگران هم قدم شدیم .اولین تجربه سفر گروهی برای ما بود که چنین فضای خوب و دلنشینی به دور از تمام حاشیه ها به همراه داشت به پاس لطف و زحمات گروه تیوال و همراهان دوست داشتنی . امیدوارم که این سفرها و گردش ها همچنان ادامه داشته باشد و گروه تیوال هر روز موفق تر و قدرتمند تر از گذشته در این راه گام بردارند و درکنار این زحمات ،ما و دیگر دوستان، همراه و یاریگر این عزیزان باشیم .با تشکر از زحمات همه شما عزیزان.