در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پرندیس: درود بر یاران قدیمی در این وانفسای اقتصادی که هزینه نفس کشیدن هم سنگی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:13:57
درود بر یاران قدیمی
در این وانفسای اقتصادی که هزینه نفس کشیدن هم سنگینه! یک کانال هست که تئاترهای خارجی رو با کیفیت خوب برای دانلود در اختیار میگذاره ،با تشکر از ایشون لینکش رو میگذارم امید که با دیدن اینها ما بعنوان تماشاچی ارزش بیشتری برای اعصاب و روان و پول خودمون قائل بشیم و اونها بعنوان دست اندرکاران تئاتر ارج بیشتری برای ما بعنوان تنها مخاطبینشون! (در پرانتز به غیر از تعداد معدود کارگردانان و دست اندرکاران این هنر شریف که نیازی به نام بردن نیست)
جالبه تصاویر بعضی از این نمایش ها رو که ببینید متوجه میشید برخی محصولات وطن چقدر تر و تمیز طراحی صحنه ها رو کپی کردن!
این رو هم اضافه کنم به غیر از مواردیکه که مستقیما در کانال گذاشته شده و نیازی به لینک نداشته، شخصاهنوز تئاترها رو دانلود نکردم یکبار اقدام کردم که نوشت لینک بعد از 240 ساعت! و هنوز هم فرصت نکردم دنبالش برم مشکل رو حل کنم اگر شما براحتی دانلود کردید ممنون میشم اشکل کار من رو هم بفرمایید

https://t.me/aghayemeshki
بسیار ممنون
۱۳ تیر ۱۳۹۷
ممنون سرکار خانم بابت معرفی این کانال. در مورد مشکلتون برای دانلود هم این ساعت برای شما لینک دانلود رو میسازه که تا 240 ساعت اعتبار داره. یعنی وقتی لینک دانلود رو ساخت 240 ساعت وقت دارید که دانلود کنید و بعدش دیگه لینک اکسپایر میشه و مجدد باید اقدام یه لینک گیری کنید. من دیشب تئاتر مده ا را از همین طریق دانلود کردم و مشکلی هم نداشتم. می تونید یک ترم افزار دانلودر هم روی گوشیتون نصب کنید و با سرعت بیشتر و بدون نگرانی از قطع و وصل شدن اینترنت فایل های مد نطرتون رو دانلود کنید.
۱۴ تیر ۱۳۹۷
درود دوستان عزیز جناب الهی و ونائی ، امیدوارم مفید باشه برای هممون
*درود جناب قویم و سپاس برای توضیحاتتون نتیجه دانلود نصف شب و عجله وقت نگذاشتن میشه همین اشتباه خنده دار:))
متشکرم
۱۸ تیر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید