در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد رنجبران درباره نمایش آنکه گفت آری، آنکه گفت نه: با سلام من در زمینه تئاتر اطلاعات آکادمیک ندارم و فقط یه علاقمند به ت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:23:44
با سلام
من در زمینه تئاتر اطلاعات آکادمیک ندارم و فقط یه علاقمند به تئاتر هستم که هر ماه سعی می‌کنم چندتا نمایش خوب رو ببینم، به همن خاطر تجربه خودم رو از این نمایش توصیف می‌کنم.
دیروز (1397/04/15) به دیدن این نمایش رفتم. مهمان ویژه نمایش، سرکار خانم "هایده حائری" بودند. نمایش در دو بخش اجرا شد. بخش نخست کمی غمگین و ساده اجرا شد اما بخش دومممممممممممم بسیار پر شور و حرارت آغاز شد. گروه موزیک بسیار خوب و عالی بود. بازیگران علی رغم آنکه به ظاهر بازیگران حرفه‌ای نبودند (البته در برداشت اولیه) ولی بسیار عالی و با قدرت بازی می‌کردند حتی یکی از بازیگران خردسالی که در این گروه ایفای نقش می‌کرد علی رغم سن کمش بسیار خوب و زیبا مثل سایرین اجرا می‌کرد و همه شعر‌ها و دیالوگها را به خوبی حفظ بود.
به نظرم هماهنگی این تعداد زیاد بازیگر در یک فضای کوچک و کاگردانی آن کار بسیار دشوار و پیچیده‌ای هست که آقای رهنمون به خوبی از عهد این کار برآمد. در آخر با گرفتن یک عکس یادگاری که تماشاچیان نیز در آن حضور داشتند، این نمایش زیبا رو به پایان رساندم.
به همه توصیه می‌کنم به دیدن این نمایش برن و کلی کیف کنند.