در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | عطیه عابدین درباره نمایش ریچارد: با تخفیف وفاداری بلیط رو خریداری کردم برای بالکن دوم ولی به دلیل خالی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:16:45
با تخفیف وفاداری بلیط رو خریداری کردم برای بالکن دوم ولی به دلیل خالی بودن زیاد سالن کل بالکن دوم رو آوردن همکف و اینگونه شد که بنده ردیف دوم نشستم و بخوام صادق باشم بسی لذت بردم . نمایشنامه عالی بود اقتباس انجام شده از کار به نظرم خیلی با وسواس و تطابق محیطی انجام شده بود برای همین از نمایشنامه خیلی لذت بردم در خصوص دکور باید بگم که با اینکه شاید بشه گفت نیاز گروه اجرایی رو برطرف کرده بود ولی در عین حال خیلی ساده بود صحنه تالار وحدت با اون شکوه و عظمت و همینطور امکاناتی که داره اجازه اجرای دکور خیلی خاص تری رو میداد ضمن اینکه با توجه به زمان نمایش و مکان داستان که در انگلستان بوده دست طراح به نظرم خیلی باز بوده برای اجرای کاری به مراتب با شکوه تر.
طراح لباس هم به نظرم مثل دکور جای کار بیشتری داشت همینطور که یکی از دوستان هم ذکر کردن طراحی لباس خیلی منطبق با شرایط زمانی و جغرافیایی نمایش نبود حتی با توجه به اینکه سعی داشتن شکوه رو به نمایش بزارن با لباس ها ولی متاسفانه به نظرم موفق عمل نکردن چون واقعا به اون شکوهی که اصولا توی لباس های اون دوره شاهد هستیم به هیچ وجه حتی نزدیک هم نبود برای همین با تشکر از عزیزان ولی واقعا به نظرم دکور و طراحی لباس خیلی ضعیف بود برای این کار بزرگ .
نکته دیگه ای که وجود داره در خصوص نورپردازی هست برای این کار خیلی میتونستن بهتر عمل کنن کمااینکه من نورپردازی خاصی در این اجرا ندیدم .
موسیقی کار متوسط بود .
در خصوص اجرا به شخصه اصلا توقع از حامد کمیلی نداشتم ولی به نظرم خیلی خوب ظاهر شد و حداقل برای من فرای توقعاتی که ازشون داشتم ولی بقیه بازیگران ... دیدن ادامه ›› هیچ کدوم بازی خاصی رو انجام ندادن حتی شقایق فراهانی عزیز هم در معمولی ترین حالت خودش بود .
با توجه به مدت زمان نمایش میتونست شخصیت پردازی اندکی بهتر انجام بشه ولی خب این اتفاق نیافته بود .
گروه اجرایی حرکات گروهی هم خیلی زحمت کشیدن هرچند که یه جاهایی باهم هماهنگ نبودن ولی به نظرم تلاش خودشون رو داشتن میکردن و جزو نقاط قوت نمایش به حساب میومد برای جلوگیری از کسالت بار شدن نمایش با توجه به مدت زمانش در کل فکر نمیکردم که اینقدر استقبال کم باشه ولی خب نمیشه از تاثیر قیمت ها و ژانر نمایش و عدم حضور سلبریتی ها که در حال حاضر شده اهرم جذب مخاطب گذشت که به شدت دردناکه البته این رویه ولی با تمام توضیحاتی که دادم بازم میگم که به خاطر نمایشنامه خیلی دوست داشتنی و قابل تامل آقای نعیمی کار قطعا ارزش دیده شدن داره امیدوارم که در روزهای آتی دوستان بیشتری حمایت کنن .

نکات حاشیه ای :
هر کدوم از مواردی که در زیر میگم به تنهایی عذاب آور هستن وقتی به دیدن یک کار میرید حالا شما تصور کنید موقعیتی که همه اینا باهم داشت اتفاق میافتاد و بنابراین هرچقدر سعی کردم که کاملا به نمایش تمرکز داشته باشم و حرص نخورم و به محیط اطرافم توجه نکنم نشد تقریبا دیگه آخرای نمایش داشتم به مرض جنون میرسیدم .

۱ - عزیزانی بودن که قسمت انتهایی ردیف ۲ همکف در سمت راست نشسته بودن و به صورت متوالی میخندیدن واقعا این کار به نظرم با توجه به اینکه داشت موقعیت فاجعه آمیز جامعه امروز رو عنوان میکرد اصلا خنده دار نبود ولی این خنده متوالی واقعا ناراحت کننده بود ، حتی تذکر هم راه به جایی نبرد و کماکان با صدای بلند خنده ها به گوش میرسد برای همین خیلی دوست داشتم حتی همون چند تا موقعیت به نظر کمیک از نظر سایر افراد هم نبود شاید ول میکردن این عزیزان هرچند که با توجه به اینکه در دراماتیک ترین لحاظات اجرا هم صدای خندشون شنیده میشد بعید میدونم که تاثیری داشت و به همین دلیل به این نتیجه رسیدم فقط برای حضور آقای کمیلی تشریف آوردن چون هیچ جوره امکان نداره شما بیاید برای دیدن یک نمایش و حتی به نمایش نامه که داره یک درد و مشکل رو بیان میکنه گوش نکنید که بفهمیند در اون لحظه اگر گریه نمیکنید باید حداقل متاثر بشید و به فکر فرو برید نه اینکه بخندید با صدای بلند.
۲ - نکته آزار دهنده دیگه تحلیل و بررسی همزمان نمایش توسط تماشاگران و همراهانشون بود به صدای خنده ها این تحلیل و بررسی هایی که در سمت چپ و پشتم داشت همزمان انجام میشد هم اضافه کنید . فکر میکنم که بعد از اینکه اجرا تموم بشه به قدر کافی فرصت میتونید پیدا کنید که باهم تبادل نظر کنید نه اینکه وسط اجرا شروع کنید به صحبت در مورد نمایش .
۳ - چرا گروه های اجرایی یا سالن های اجرا تدبیری برای محدودیت سنی قائل نمیشن واقعا یک بچه تقریبا ۹ ساله چرا باید به دیدن این کار بیاد و بعد وسط اجرا بلند بلند با خانوادش شروع کنه به صحبت کردن و حوصلش سر بره و غر بزنه من تمنا میکنم برای احترام به حق من تماشاچی اگر نمیخواید رعایت کنید برای شخصیت خودتون حداقل ارزش قائل بشید چون به شخصه اولین چیزی که به ذهن بنده رسید از این حرکت و متاسف شدم براش عدم تربیت درست خانوداگی اولیا اون بچه بود که قدرت تشخیص و درک موقعیت رو بهشون یاد نداده بودن پس قطعا اگر با فرزندتون برای دیدن کارهایی که اصلا مناسب سنشون نیست تشریف میارید فکر نکنید همه میگن وای چه خانواده ی فرهنگی بلکه برداشت و نگاه منفی خواهد بود همانطور که هیچ جای دنیا شما هرچقدر هم فرهنگی باشی و علاقه مند وقتی کاری مناسب گروه سنی نباشه به هیچ عنوان اجازه ورود داده نمیشه باید این کار اینجا هم انجام بشه وقتی که میبینیم که بعضی افراد کوچترین ارزشی برای وقت و هزینه سایرین قائل نیستن.

۴ - مشکل خوراکی هم گویا قرار نیست کلا حل بشه و صدای خش خش بسته هاش در طول اجرا باید با اعصاب و روان ما بازی میکرد.

جالب اینه که تمام مواردی که بالا ذکر کردم متذکر شدم بهشون ولی هیچ اهمیتی ندادن دوستان و این برام عذاب آور تر هم شد چون رسما نشون داد در محیط های فرهنگی که انتظار میره خیلی از حرکات نادرست به چشم نخوره به جایی رسیدیم که حتی برامون اعتراض به حق بقیه مهم هم نیست و با حق به جانب ترین حالت ممکن به کار ناشایستمون ادامه میدیم و در نهایت یک عکس و فیلم میگیریم میریم بیرون میزاریم توی شبکه های اجتماعی و پز روشنفکری میدیم که آی مردم ما خیلی فرهنگی هستیم که به تماشای تاتر میریم حالا اینکه چجوری میریم و اینکه حتی ساده ترین آداب قرار گرفتن در این مکان هم بلد نیستیم رعایت کنیم و باعث ناراحتی سایر افراد میشیم و حقوقشون رو ضایع میکنیم دیگه مهم نیست چون تاثیری در پز من نوعی برای بقیه دوستان نداره .

داشت یادم میرفت صدای شاتر عکاس نازنینی که دقیقا پشت ردیف ۲ از اول تا آخر محبت کردن و زحمت کشیدن .

خوشحالم که حداقل کار اینقدر خوب بود که اندکی از ناراحتی فضای به وجود آمده کم کنه .

به حقوق هم احترام بزاریم لطفااااااا و اینکه قطعا منظور من از نوشته بالا همه عزیزان نیستن و این پست مختص بعضی از افراد به ظاهر هنر دوست هست که هممون تجربه رودررویی رو باهاشون داشتیم .
موبایل ، موبایل و موبایل ......
آخه چرا باید وسط اجرای تئاتر , یه نفر صفحات instagram خودش رو چک کنه؟؟؟؟؟
یه پدیده هست به اسم "عقل جمعی" یعنی وقتی چند نفر یه کاری رو انجام بدن بقیه نیز بدون تفکر اون کار رو تکرار میکنن هرچند اون کار ناشایست یا زشت باشه .... نمونش اون موجود دو پایی که وسط اجرا داره لایو میگیره واسه اینستاگرامش؟؟؟؟؟؟

۰۲ مرداد ۱۳۹۷
فاطمه جان دقیقا اون قسمت اول و نمایشنامه آب سرد داستان بود برای من که جوش نیارم :)
۰۳ مرداد ۱۳۹۷
دقیقا جناب بولو درست میفرمایید افتادن توی یک لوپ همینجوری میچرخه و متاسفانه خروجی از نسلی به نسلی دیگه فاجعه آمیزتره
۰۳ مرداد ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید