در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | عطیه عابدین درباره نمایش خاموشی دریا: دیشب به تماشای این کار نشستم ، دکور ، موسیقی و طراحی لباس رو دوست داشت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:12:41
دیشب به تماشای این کار نشستم ، دکور ، موسیقی و طراحی لباس رو دوست داشتم . بازی های آقای آرا و خانم اسدی در سکوت خیلی خوب بود و کاملا حس رو بهتون منتقل میکردن در خصوص شهرام حقیقت دوست هم که به نظرم بی نظیر بود و ای کاش که بیشتر روی صحنه ببینیمش . اگر چه که با خوندن نظرات اینجا انتظار خیلی خیلی بیشتر از نمایشنامه داشتم ولی بازم در کل خوب بود و راضی کننده . دوستان عزیز اگر تحمل ریتم کند داستان و همینطور تم سیاسی اون رو دارید حتما بهتون پیشنهاد میکنم تشریف ببرید.

نکات حاشیه ای :

خانم عزیزی که ردیف ۲ صندلی ۱۷ نشسته بودید خیلی خیلی ممنون که با وجود تذکر بنده برای رعایت سکوت نگرانی خودتون رو از افتادن آقای حقیقت دوست از بالای صندلی و همینطور عدم صحبت کردن در صحنه پایانی چندین و چند مرتبه به صورت پشت سرهم و با صدای بلند تکرار کردید و همینطور اصلا از صحبت کردن در سکوت بین پرده های داستان دریغ نکردین و بنده و سایرین رو مستفیذ کردید در خصوص موارد قبل از تذکر هم بهتره چیزی نگم ،‌بنده فقط به شدت برای عدم درک موقعیت توسط شما متاسف شدم .
خیلی وقتا تذکر دادن نتیجه عکس میده و دوستان حق بجانب تر به مزاحمتاشون ادامه میدن ...
۰۶ مرداد ۱۳۹۷
دقیقا منم تازگیا به همین نتیجه رسیدم مریم جان
۰۸ مرداد ۱۳۹۷
ولی اینقدر باید تذکر داد تا درست بشه!
۱۰ مرداد ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید