در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نیلوفر ارسلانی درباره نمایش آوانتاژ: "روایتی نامتعارف و غیرخطی از زندگینامه یک فوتبالیست و اتفاقاتی که
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:00:56
"روایتی نامتعارف و غیرخطی از زندگینامه یک فوتبالیست و اتفاقاتی که منجر به حذف این بازیکن از ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در دهه شصت شد." ؟
این واقعا خلاصه این کار بود؟ اجازه بدید من یه لطفی در حق مخاطبان بکنم و توضیح دقیق تر رو که کارگردان به دلایل نامعلومی از ما دریغ کرد رو به بقیه بدم. این نمایش در ژانر "مثلا" مستند دفاع مقدس هست. و تقریبا به جز یک صحنه که دو تا از بازیگرا در حال پاس دادن یه توپ پلاستیکی به هم هستن، هیچ ربطی به فوتبال و هیچ نوع فوتبالیست مشهوری نداره. واقعا کشوندن تماشاگر به سالن نمایش به قیمت دروغ به این واضحی؟ اگر به ژانر دفاع مقدس اعتقادی ندارید که اسمشو بیارید اصلا چرا می سازید؟

بقول دوستان کارهای لپ لپی! رو تا الان زیاد داشتیم که داده ی نمایش یه اسم شیک هست و بس! مثلن رازهای ماری آنتوانت!! بعد میری یه چیز هچل هفتی میبینی که نگو!! ولی اینکه اسم مارادونا رو بیاری و اصغر رو رو کنی گویا دستاورد این رفقا بوده :)))
۰۳ مهر ۱۳۹۷
شما مطمئنید نمایش رو دیدین؟
با احترام اصلا این چیزی که نوشتید نبود. بلکه یک نمایش ضد جنگ که به آرزو های از دست رفته مردم این سرزمین اشاره می کند.
به دوستانی که این نمایش رو ندیدن پیشنهاد میکنم حتما کار ببینید.
۰۷ مهر ۱۳۹۷
خانم یگانه، شما هم احتمالا درست منظور من رو متوجه نشدید. تمام بحث من سر اون دو خط خلاصه ی نمایش هست که اینجا گذاشتند. و من هم داخل "" گذاشتم. حرفم اینه که این نمایش ربطی به فوتبال نداره و بالعکس هیچ حرفی از جنگ یا ضد جنگ توی خلاصه آورده نشده.
۰۸ مهر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید