در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | solaris درباره نمایش سیزیف: توهم توهم توهم محصولات فرهنگی از هر نوع و ... برآورده های و کشت های
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:33:52
solaris (solaris)
درباره نمایش سیزیف i
توهم توهم توهم
محصولات فرهنگی از هر نوع و ... برآورده های و کشت های همان مردمی هستند که در هر عصر و زمانه ای زندگی می کنند . مردمی که خود را از نوادگان کوروش می پندارند و طلایه دار حکومتی جهان شمول و انسانی بوده اند اما در روز مرگی های خود ناتوان اند.... در شناخت خود و پیرامون آنچه که هستند ... این مقدمه را نوشتم تا گریزی باشد به این تاتر به نام سیزف اما شما بخوانید حرامزاده ..... تکه کلامی که هنرمندان آن را به خود و به تماتشگر و به کارگزان به عوامل حواله می کنند شاید انتقام باشد برای نخواسته خواست شدن ....این نمایش هر چه داشت برای من که یک ببینده معمولی تاتر هستم چیزی نبود که گمانم می رفت به خاطر اسمی وزین و دردی که در این اسم نهفته است انرژی بی پایانی که دو بازیگر از جسم و روح خود خارج می کردند ولی با آنچه متصور می ساختند هم خوانی نداشت ... به هر حال از کلیه عوامل نور صدا و بازیگران و تماشاچیان ،تخت ،متکا و کتاب های پاره شده و.... کلمه حرامزاده تشکر می کنم که شاید بدون این ها نمی شد که همچین توهمی را به نمایش رساند !!!!!!
دوست عزیز با احترام به کلامتان به باور بنده مقدمه چینی شما و اساسا نقدی که کرده اید قابل درک نیست و بنده معانی واژگانی که به کار بردید از قبیل محصولات فرهنگی، نوادگان کوروش، حکومت جهان شمول، سیزیف، حرامزاده، انتقام، توهم و باقی اجزای نوشتار شما را درک نکردم و ارتباطی میان آنها نتوانستم برقرار کنم اگر بیشتر توضیح دهید ممنونتان می شویم...
۲۸ آبان ۱۳۹۷
الیاس عزیز برداشت من از دیدن این تاتر همین ها بود .....همین ارتباطی که شما با واژگان من برقرار نکردید ......
۲۸ آبان ۱۳۹۷
دوست گرام شما به سادگی می توانید بگویید با کار ارتباط برقرار نکردید. دلیل این آسمان ریسمان به هم بافتن و از کوروش و جهان شمول گفتن را حقیقتا نمی فهمم... به هر حال موفق باشید.
۲۸ آبان ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید