در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | M.Saemi درباره فیلم مغزهای کوچک زنگ زده: متاسفم برای تمام عوامل این فیلم.... البته زحمت کشیدن کار کردن فیلم ساخ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:39:20
متاسفم برای تمام عوامل این فیلم.... البته زحمت کشیدن کار کردن فیلم ساختن ولی آخرش چیی؟؟؟
فقر و بدبختی جامعه رو نشون بدیم و با استفاده از آن معروف بشیم و کف زدن مردم رو از این طریق برای خودمون به ارمغان بیاریم ..... به نظرم اصلا خوب نیست...
این همه بودجه انسانی ، وقت ، هزینه، فکر و .... صرف چی شده؟؟؟؟ صرف اینکه بگیم یه گوشه ای از این شهر یه مش آدم در نهایت بدبختی دارن زندگی می کنن.؟؟؟ واقعا هومن سیدی چی فکر کرده که این رو ساخته؟؟؟ یعنی توی این دنیای به این بزرگی با این همه امکانات ارتباطی و گسرته شبکه جهانی وب و کانال های ارتباط جمعی هیچ، هیچ ، هیچ سوژه و هیچ موضوع دیگری برای فیلم سازی وجود نداره؟؟؟......
اصلا گیریم فقر و بدبختی سوژه.... خب واقعا ارزش داره که در موردش فیلم ساخته بشه؟؟؟ ... آقا اصلا می خای بگی تو جامعه فقر و فلاکت وجود داره ... باشه بگو... ولی برو مستندشو بساز.... چرا دیگه میای فیلم جشنواره ای می سازی؟؟؟
این فیلم فقط تاثیر بد روی ذهن و ناخودآگاه آدم می زاره...خیلی مخربه..... حتی از فیلم ابد و یک روز هم بیشتر
صاحب اثر حق داره از هر سوژه ای که میپسنده، هر نوع فیلمی که ترجیح میده رو با هر لحنی که مناسب میدونه خلق کنه
۰۱ آذر ۱۳۹۷
سلام جناب غیوری و سلام جناب دانش.. خسته نباشید.. خداقوت
« ولی بنظرم پرداخت یا عدم پرداخت به یک موضوع، از ابتدایی ترین حقوق یک هنرمند محسوب میشه. »
پاسخ بنده: یک فرد سینمایی حالا کارگردان باشه یا نویسنده فرقی نمی کنه. این طور شغل ها با زندگی و روان آدم ها سر و کار دارند. ذهن انسان آزاد است و کلا انسان برای آزادی و آزادی اندیشه بارها در تاریخ جنگیده. این درست که ازادی در انتخاب موضوع و پرداختن بهش کاملا اختیاری است ولی .... ولی در شرایطی که با روان و زندگی دیگران ارتباط داشته باشه و سرنوشت آدمیان به خاطر یک فیلم و یا تئاتر بخواهد به ورطه ی ناهنجاری و مسائل منفی کشیده شود، دیگر آن آزادی باید محدود شود. کارگردانان و نویسندگان ما باید به این موضوع آگاه باشند که مسئولیت برزگی در ساختن بخش بزرگی از ذهنیات و تصورات و روحیه و روان مخاطبانشان دارند. نباید به نام ازادی و اندیشه آزاد هر مسئله ای را به رخ عموم کشید. باید قبل از هر پروژه ... دیدن ادامه ›› فرهنگی نسبت به تشعشعات احتمالی پس از انتشارش بارها اندیشید و پس از سبک سنگین کردن و مصلحت اندیشی کار را به اکران گذاشت.
آقای هومن سیدی نویسنده و کارگردان جوانی است. انتظاری که از جوانان می رود بسی بیش از این است. فقر مفرط و زندگی در فلاکت بی ارزش تر از آن است که برای تماشایش وقت و هزینه از مخاطب گرفته شود.
۱۳ آذر ۱۳۹۷
ممنون از توجهتون
ولی عمیقا با شما مخالف هستم.
نتیجه فرمایشات شما به سانسور می انجامه. و این اصلا قابل قبول نیست.
مجادله "ابراهیم حاتمی کیا" و "عباس کیارستمی" رو به یاد بیارید، حاتمی کیا میگفت اون موقعی که ما داشتیم میجنگیدیم چرا باید کیارستمی دنبال خانه دوست میرفت واسه یه دفتر مشق بی اهمیت. کیارستمی هم میگفت من از انسانیت میگفتم و حاتمی کیا ملت رو به جنگیدن و کشتن و کشته شدن تشویق میکرد.
اظهار نظر جفت این بزرگواران غلط و بی معنی هست. هر هنرمندی به تشخیص خودش، دنبال سوژه میره.
۱۳ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید