در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهدی (آرش) رزمجو: امشب در یکی از نمایش های در حال اجرا اتفاق ناخوشایندی افتاد ، مشکل ورو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:36:21
امشب در یکی از نمایش های در حال اجرا اتفاق ناخوشایندی افتاد ، مشکل ورود ناتماشاگران ، معضل بزرگی در سالن های تئاتری است.امشب تماشاگری با بطری آب خود بازی میکند بار اول ، بازیگر در قالب بازی خود به او تذکر میدهد ، ناتماشاگر فوق همچنان به کار خود ادامه میدهد و آنقدر تمرکز بازیگر را بهم میزند که بازیگر در مرتبه دوم تا ردیف وسط به سمت او می رود و بطری آب او را از دستش میگیرد و به بیرون از سالن پرتاب میکند ! این ناتماشاگر را من اسمش را میگذارم چهارپا ! حضور یک چهارپا در یک سالن تئاتر ببینید چه ضربه ای به یک نمایش میزند ، حتما میتوانید تصور کنین بعد این اتفاق حال بازیگران و دیگر تماشاگران تا پایان نمایش چگونه است... حضور چهارپایانی که در سالن های تئاتر حضور پیدا میکنند و با اقداماتی نظیر خوردن چیبس و پفک ! بازی کردن با موبایل و نور انداختن در سالن ! حرف زدن در حین اجرا ! حرکات نامتعارف ! فیلمبرداری و صدا برداری غیر قانونی ، خوابیدن و خر و پف کردن و ... تجاوز به حقوق دیگر تماشاگران میباشد ( چرا که در نهایت باعث بهم خوردن تمرکز بازیگر میشود ) چهارپای عزیز ! شما فکر میکنید که کسی شما را نمیبیند یا اقدام شما لطمه ای به دیگران نمیزند در صورتیکه کوچکترین نوری یا صدایی باعث بهم خوردن تمرکز بازیگران و تماشاگران میشود.لذا از شما چهارپایان عزیز عاجزانه استدعا دارم که از حضور در سالن های تئاتر جدا خودداری فرمایید چرا که تئاتر ما نیازمند تماشاگر فهیم تئاتری است نه چهار پایان !
حضور چهارپایان در سالن های نمایش در حال تبدیل شدن به معضل بزرگی در تئاتر است،لطفا دوستانی که با این موضوع موافق هستن با نشر دادن این موضوع در صفحات خود به کمک تئاتر آمده و باشد که به حول و قوه الهی ! این مطلب آنقدر دست به دست شود تا به دست چهارپایان مورد بحث برسد.
"بعضن" خدا رو شکر می‌کنم که بازیگر تئاتر نیستم چون الان قطعن به جرم قتل نفس یا اعدام شده بودم یا در نوبت اعدام بودم. هرچند چنین بیمی رو به عنوان تماشاگر هم دارم.
۰۶ آذر ۱۳۹۷
جناب رزمجوی عزیز
ممنون ازپاسخ تون. باعث افتخار بود مطالعه دغدغه های شما که دغدغه ی این روزهای خیلی از اهالی هنر است.
ممنون از شما
۰۶ آذر ۱۳۹۷
امیدوارم دوستان به توصیه شما عمل کنند و بازتابش بدن تا بیشتر و بیشتر دیده و شنیده بشه.... مخصوصن به چشم و گوش اونایی که باید، برسه.
۰۶ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید