در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | الهه الف درباره فیلم فراری: از اونجایی که از اکران این فیلم زمان نسبتا زیادی می گذره ولی من تازه د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:23:54
از اونجایی که از اکران این فیلم زمان نسبتا زیادی می گذره ولی من تازه دیدمش به طور خلاصه نظر کلی می دم.

فیلم رو دوست داشتم در حد 3 ستاره. بازی ترلان پروانه شگفت زده ام کرد. داستان کشش مناسبی داشت و بیننده رو همراه می کرد. فقط چیزی که من متوجه نشدم نقش خانم تیرانداز بود و این که چرا لباساشو توی ماشین عوض می کرد و کجا می رفت؟! یا گوشی موبایلو کی برای گلنار خریده بود؟ ابهام با ایهام فرق داره... ما می تونیم یک کدی بگیریم و حدس بزنیم که قصه پشت فلان خرده داستان چی هست اما ایا در این دو مورد اصلا کدی داده می شه؟! یا ایا گلنار واقعا دختر دروغگو و منحرفی بود یا ساده و رویاباف؟

خوشحال می شم دوستان اگر یادشون مونده داستان رو نظرشون رو بگن.
امیر و میلاد طیبی این را خواندند
میترا این را دوست دارد
الهه جان درود
در مورد نقش سیما تیرانداز باید بگم به نظر من می خواست بیننده دچار ابهام باشه. آیا این یک زن منحرفه یا اینکه مساله دیگه ای هستش که ما رو دچار قضاوت یکطرفه می کنه و تا آخر فیلم این ابهام را نگه داشت.
در مورد گوشی تلفن همراه هم باید بگم کدی که من گرفتم این بود که گلنار مهمونی مختلف زیاد می رفت و برای رسیدن به رویاهاش اجازه می داد هر کسی بهش نزدیک بشه و احتمالا این گوشی رو هم توی یکی از مهمونی ها از یه نفر گرفته.
در مورد شخصیت گلنار هم نظر من اینه که دختر منحرفی نبود ولی بابت سادگی و خیالباف بودن و رسیدن به رویاهاش و آرزوهاش خیلی کارها می کرد و راحت هم دروغ می گفت.
۲۴ آذر ۱۳۹۷
ممنون سمانه جان. خوب ایجاد این ابهامی که نه به پیشبرد داستان کمک می کنه نه گره گشایی می کنه چه ضرورتی داره؟ به نظر من یکی از ضعف های فیلمنامه همین خرده داستان های بدون کد و پرابهام بود.
۲۴ آذر ۱۳۹۷
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید