در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رضا یزدانی پدرام درباره نمایش نفرین قحطی زده‌گان: قرار نبود به این نمایش برسم اما خب خدارو شکر کسی بلیط هارو نخواست و هر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:01:00
قرار نبود به این نمایش برسم اما خب خدارو شکر کسی بلیط هارو نخواست و هر طور شده خودمو رسوندم . اولین تصویر که من رو درگیر کرد یخچال و رادیو در دکور بود چقدر تو اون دکور خودنمایی میکرد چقدر همه چیز این دکور دقیق بود چقدر نور پردازی ساده اما موفق بود ، یک نمایشنامه کامل در سه پرده که عالی اجرا شد یک اجرای بینظیر از خانم درگاهی و تکمیل اون بازی عالی با نقش جذاب جناب مولویان که بی شک ستاره صحنه است. نوراااااا دختر خانواده انقدر نقشش کامل اجرا شد که میخواستم بزنمش از لجم. هامون سیدی خوب بود مخصوصا پرده اخر اما خب روی لبه تیغ در دوست داشتنش و یا نداشتنش در حال حرکتم . میزانسن دقیق کارگردانی طراحی لباس ساده اما جذاب که ی جور معرف کارکترها هم بود و فحش ها بومی سازی شده -)) اما وفادار به متن اصلی فکر نمیکردم مانند متن این کار عالی در بیاد کاری که به راحتی میتونه از نفس بیفته دایما کارت بازی جدیدی داشت که این از هوش بازیگران و کارگردان کار بود. واقعا تبریک واقعا احسنت به این تیم عالی و چه خوشبخت بودم که در روز تولد جناب مولویان در حالی که بعید بود به نمایش برسم افتخار دیدنتون رو داشتم . دمتون گرم عالی بودید درجه یک . ممنونم جناب خطیبی که به ما برگشتی از جایی که رفته بودی-))

نکته اخر: اقا خارج از ظرفیت بسیار کار زشتیه فروشش این صدهزار بار لطفا لطفا لطفا حالا که هنردوستان عزیز کوتاه نمیان و خارج از ظرفیت میخرند شما نفرشید چون ما ثابت کردیمممم که خودمون نمیتونیم یک اتفاق غلط رو رقم نزنیم بر عکس همه دنیا باید حتما بهمون یاد بدن . در رانندگی با جریمه یادمون میدن کمربند ببندیم و شاید در تیاتر روزی با نفروختن خارج از ظرفیت یاد بگیریم نخریم .
بازم دمتون گرم واجب شد باز هم به دیدنتون بیام . ❤️
یه تجربه‌ی شخصی بگم؟
اره؟
بگم یعنی؟
مجاب نمی‌شود کرد کسی را که عاشق زندگی شود.
تنها کافیست او را مقابل تماشاگر تیاتر قرار دهی. انوقت میبینی که جرقه‌های زندگی در دلش روشن میشود.
تیاتر مرگ بهانه‌های واهی برای زنده نماندن است.نماندن. نیستی.
تیاتر مرگ خرناسه‌های عبوس پوچی است.
امشب بهش ایمان آوردم.
۶/۴/۹۸
سی سال بعد از
۶/۴/۶۸
۰۷ تیر ۱۳۹۸
اشکان خطیبی (ashkan)
مرضیه جان
مشعوفم کردید❤️
۰۷ تیر ۱۳۹۸
آقای خطیبی انقدر شما برخوردتون خوب بود که دوست دارم ساعتها و روزها منتظر دیدن دوبارتون بمونم.
خیلی هم خستتون کردم بخاطر عکس ...
شرمنده نفرمایید. در واقع این منم که مشعوفم بی نهایت از دیدار شما
۰۷ تیر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید