در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | دایِه* درباره نمایش این یک اعتراف است: 45000 تومن قیمت یک نمایش مونولوگ؟؟؟؟؟؟ دوستان اگر شوخیه،شوخی قشنگی نی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:38:37
45000 تومن قیمت یک نمایش مونولوگ؟؟؟؟؟؟
دوستان اگر شوخیه،شوخی قشنگی نیست اصلا،ای کاش قبل از قیمت گذاری،نگاهی به قیمت نمایش فرشته ی تاریخ آقای رضایی راد می‌کردید،غیرقابل توجیه چنین قیمتی برای نمایش یک ساعته ی مونولوگ
حالا جناب دایه این مسلئه را میشه کاریش کرد وباز اشکالی نداره ولب انچه اقعا جای تعجب است ساعت اجرا هادر همین سالن ساعت ده ونیم چرا شاید برخی از,عوامل اجراها واقعا در خارج بسر می ببرند وگر نه چنین ساعت دیری وقت را انتخاب نمی کردند تایم نمایش یک ساعت؟!،،
۱۲ تیر ۱۳۹۸
آرش عزیز بعنوان نماینده ی گروه از شما انتظار می‌ره که سعه ی صدری بیشتری داشته باشی و کمی با آرامش برخورد کنی،امیدوارم اینبار و در مورد این نمایش،خاطرات ناخوشایند نمایش قبلیتون (خانه ی نم زده) رو تکرار نکنی که با بدترین ادبیات و الفاظ،منتقدانتون رو از زیر تیغ میگذروندید.
آرش رزمجوی عزیز صحبت‌هایی که در مورد شخص من کردید رو بی جواب میذارم و بیشتر از این بحث با شمارو ادامه نمیدم و مطمین باشید برای شما و گروهتون آرزوی موفقیت و اجرایی خوب رو می‌کنم.
آرش عزیز، همه ی ما فیک هستیم و نقاب بر چهره داریم...
۱۵ تیر ۱۳۹۸
آقای دایه
بنده توضیحات کامل رو خدمتتون دادم،حال اینکه شما متقاعد نشدید یا تمایل دارید که همچنان رو موضع خودتون بمونید،بحث دیگریست،کامنت هارو هم مطالعه بفرمایید میبینید که محبت دوستان به بنده از رودرواسی نیست واقعا،به هر حال خواهشمندم در حد همین توضیحات از من پذیرا باشین و بنده رو از ادامه بحث معذور بدارید که ادامه بحث تنها تکرار مباحث پیشین است،اگر هم از دست بنده مکدر شده اید صمیمانه از شما عذرخواهی میکنم.
۱۵ تیر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید