در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | زهرا تمیزی درباره نمایش الیزابت باتوری: جالبه با اینکه تقریبا یه هفته تا شروع مونده اکثر بلیط های روزهای باز ش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:13:05
جالبه با اینکه تقریبا یه هفته تا شروع مونده اکثر بلیط های روزهای باز شده به فروش رفته !
iamnegin@، سپیده، زهره الف و آدنا این را خواندند
Baroonehsas این را دوست دارد
احتمالاً از برکات اون سریال «برادرجان» باید باشه. بالاخره جناب منظور هم به عالم سلبریتی های کشته مرده دار پیوستند. ولی شکی نیست که ممکنه من اشتباه کرده باشم و همه مشتاق دیدن خود نمایش باشند. و البته سوتفاهم هم نشود. قضاوتی ندارم در مورد کیفیت کار و فارغ از اینکه چرا بلیط ها زود فروش رفته، نمایش می تونه خیلی خوب و عالی باشه؛ که چنین بادا.
۲۵ تیر ۱۳۹۸
از اونجایی که تقریبا 12 سال تلویزیون نگاه نمی کنم خبر نداشتم که کارگردان از هنرمندان بصری هستن ( البته طبق ویکی پدیا گویا سابقه تئاترشون خیلی بیشتره ) . راستش موضوعش به نظر خیلی جذاب میاد و وسوسه دیدنش کار دارم ولی با این داستان ، ترحیج میدم صبر کنم برای نظرات دوستان چون تجربه جالبی از بازی چهره های معروف حوزه سینما و تلویزیون توی تئاتر ندارم. البته اینا همش پیش فرض هست تا کار دیده بشه . امیدوارم کار خوبی باشه چون موضوعش که جذابه .
۲۵ تیر ۱۳۹۸
بله. ایشون هم از کسانی هستند که سابقه کار در تئاترشون بیشتر از کار در تلویزیونه و برای همین بسیار محتمله که کار خوبی رو شاهدش باشیم. و موضوعش هم همینطور که گفتید بسیار جذابه. امیدوارم همین طور باشه و یه کار خوب و قابل قبولی رو روی صحنه ببینیم.
۲۵ تیر ۱۳۹۸
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید